تاریخ انتشاريکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷
plusresetminus
حزب الله:دختران سرزمین پاک ایران، استمرار نسلی هستند که تعهد به پاکدامنی و عفت در وجودشان ریشه دارد؛ اینان ادامه‌دهندگان راه دختر پیامبر (ص) و از تبار فرزندان‌ایشانند و هیچ نیرنگ و فریبی نمی‌تواند آنان را از این ریشه جدا کند.
۰
کد مطلب : ۳۱۰۸۹۲
دختران ایران زمین ادامه‌دهندگان راه نسل دختر پیامبر اکرم(ص) هستند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، شهردار کرج در پیامی روز دختر را به همه دختران ایران زمین تبریک گفت و آنان را از تبار پیامبر اکرم(ص) و دخترشان برشمرد.
در این پیام آمده است:
دختران، خالقان نسل آینده هستند؛ آینده سازانی که می‌توانند با آگاهی و تخصص خود مسیر پیشرفت را برای کشور هموارتر کرده و راه موفقیت را در ایران اسلامی کوتاه‌تر کنند.
آنان مادرانی خواهند بود که با درایت و دانش خود نسل‌های آینده را سیراب خواهند کرد تا جامعه‌ای هوشیار، دیندار و پاکدامن داشته باشیم.
از این رو توجه و تجلیل از دختران، به منزله تجلیل و ارتقای فرزندان آتی این آب و خاک است؛ سرزمینی که با خون شهیدان بسیار امروز در دست ما به‌امانت گذاشته شده و پاسداری و حراست از آن بر عهده همه ما و نسل‌های آینده است.
دخترانی که اسوه و الگوی حیات خویش را از نسل پیامبر اکرم(ص) بویژه حضرت فاطمه معصومه(س) قرار داده‌اند بی‌شک دخترانی نمونه، قدرتمند، باعفت و پاکدامن خواهند بود و می‌توانند درخشش و شادابی وجود خویش را بر همه عرصه‌های اجتماع و خانواده تابانیده و منتشر کنند.
این روز بزرگ را به همه دختران امروز و همسران و مادران فردای ایران زمین تبریک و تهنیت می‌گوییم؛ ‌امید که نگاه ویژه حضرت فاطمه معصومه(س) پیوسته بدرقه راه‌شان باشد.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین