تاریخ انتشارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴
plusresetminus
سرپرست هلدینگ مدیریت توسعه نگاه پویا در بازدید از کارخانجات مخمل و ابریشم کاشان؛

رونق اقتصادی و بهبود شرایط فعلی در گرو همدلی مدیران و کارگران مخمل و ابریشم کاشان است

حزب الله:حسین کاظمی، سرپرست جدید هلدینگ مدیریت توسعه نگاه پویا در بازدید از کارخانجات مخمل و ابریشم کاشان گفت: رونق اقتصادی، اشتغال، افزایش توان رقابتی و بهبود شرایط فعلی در گرو همفکری و همدلی مدیران و کارگران این شرکت است.
۰
کد مطلب : ۳۱۰۸۵۷
رونق اقتصادی و بهبود شرایط فعلی در گرو همدلی مدیران و کارگران مخمل و ابریشم کاشان است
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله به نقل از روابط عمومی گروه توسعه ملی به نقل از شرکت کارخانجات مخمل و ابریشم کاشان، سرپرست شرکت مدیریت توسعه نگاه پویا پس از بازدید از خطوط تولید کارخانجات مخمل و ابریشم کاشان با حضور در دفتر مدیر عامل این شرکت با مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و مدیران این شرکت دیدار کرد و در جریان امور جاری شرکت قرار گرفت.
در این دیدار حسین کاظمی سرپرست هلدینگ مدیریت توسعه نگاه پویا ، ضمن قدردانی از زحمات مدیران و کارگران این شرکت گفت: ما در کلیات روند جاری شرکت همسو و همفکر هستیم و باید با عزم راسخ در بهبود شرایط موجود تلاش کنیم تا پویایی لازم در این مجموعه بوجود آید.
وی با بیان اینکه با وجود محدودیت‌های موجود از قبیل قدرت رقابت دربازار با توجه به قدمت بیش از حد ماشین آلات موجود شرکت، نیاز به سرمایه در گردش، تکنولوژی پائین ماشین آلات و عدم بهره وری نیروی انسانی، بدیهی است که قیمت تمام شده محصولات بالاتر از حد استاندارد بازار است گفت: این شرایط توان رقابت را از این شرکت می‌گیرد.
کاظمی با اشاره به اینکه برای احیاء و رونق مجدد شرکت و بهبود شرایط موجود، بایستی تهدیدها را به فرصت تبدیل نمود تا باعث رونق اقتصادی، اشتغال و بهبود شرایط موجود گردد افزود: تمام موارد ذکر شده را با طرح و برنامه های کوتاه مدت، بلند مدت و منسجم باید به پیش برد و شرکت را از وضعیت بحرانی موجود خارج نمود و به سمت رونق و سوددهی سوق داد.
سرپرست هلدینگ مدیریت توسعه نگاه پویا گفت: این شرکت امانتی در دستان ماست که با راهکارهای گفته شده، باید این امانت را به نحو احسن به نسل بعد تحویل دهیم.
وی در ادامه افزود: اگر نیت ها خیر و سازنده باشد، اختلاف نظرهای سازنده بر سر جزئیات که بتواند عملکرد شرکت را حتی در پایین ترین سطوح ، بالا ببرد، باعث رشد و بالندگی آن می شود.
در پایان این سفر یک روزه، حسین کاظمی از طرح توسعه شرکت در منطقه صنعتی درم نیز بازدید کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین