تاریخ انتشارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶
plusresetminus
حزب الله: احمدرضا احمدی دوباره در بیمارستان بستری شده است.
۰
کد مطلب : ۳۱۰۸۵۴
برای احمدرضا احمدی دعا کنید
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محسن بوالحسنی، از نزدیکان خانواده احمدی هم‌زمان با سال‌روز تولد ۸۳سالگی این شاعر و نویسنده درباره وضعیت او به ایسنا گفت: ایشان فردای روزی که از بیمارستان مرخص شد، از دوشنبه، ۲۵ اردیبهشت‌ماه، به دلیل شرایط نامناسب جسمی و نارسایی ریه دوباره در بیمارستان بستری شده و در حال حاضر نیز زیر نظر پزشکان در بیمارستان به‌سر می‌برد.
او در توضیح بیشتر درباره وضعیت احمدرضا احمدی بیان کرد: متاسفانه وضعیت جسمانی احمدرضا آن‌چنان مساعد نیست و ریه‌ها و قلب او دچار مشکلات حادی هستند و تنها چیزی که می‌توانم در زادروز تولد آقای احمدی از دوستداران او و شعرش بخواهم دعا برای بهبود حال شاعر و بازگشتش به خانه است. نکته‌ دیگری که بد نیست به آن اشاره کنم شایعه‌ای است که در خصوص عدم هوشیاری آقای احمدی در برخی صفحه‌های مجازی دست‌به‌دست می‌شود. این شایعه به هیچ‌عنوان صحت ندارد و مغز احمدرضا به‌شدت هوشیار است و هیچ‌گونه ضایعه‌ مغزی ندارد و نسبت به پیرامونش کاملا هوشیار است. شاید بتوان گفت مغز او برخلاف قلب و ریه و... در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارد.
احمدرضا احمدی، شاعر و نویسنده متولد ۳۰ اردیبهشت ۱۳۱۹ در کرمان است. از آثار او در حوزه شعر می‌توان به «دفترهای واپسین»، «دفترهای سالخوردگی»، «هزار اقاقیا در چشمان تو هیچ بود» و «روزی برای تو خواهم گفت» و از آثار او در حوزه کودک و نوجوان می‌توان به «دیگر در خانه پسرک هفت صندلی بود»، «دخترک ماهی تنهایی» و «مزرعه گل‌های آفتابگردان» اشاره کرد.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین