تاریخ انتشارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱
plusresetminus
مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: بامداد چهارشنبه سوم خرداد اولین کاروان زائران به حج اعزام می‌شود.
۰
کد مطلب : ۳۱۰۸۵۲
اولین کاروان حجاج سوم خرداد اعزام می‌شود
 سعید چلندری با بیان اینکه ترمینال سلام به پروازهای زیارتی اختصاص پیدا کرده است، گفت: هماهنگی‌های لازم با تمام ارگان‌ها انجام شده برای اینکه عملیات حج را به‌خوبی انجام دهیم. دو پیش‌پرواز داریم که در ۳۱ اردیبهشت و ۲ خرداد انجام می‌شود و بامداد چهارشنبه اولین کاروان زائران به حج اعزام می‌شود.
وی با بیان اینکه شرایط خوبی در ترمینال سلام انجام شده که بتوانیم خدمت‌رسانی انجام دهیم، افزود: زائران از ۱۰ استان از فرودگاه امام خمینی به حج‌ اعزام می‌شوند؛ ازجمله زائران استان‌های تهران، کرمانشاه، قم، مرکزی سمنان، البرز و زنجان.
مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی خاطرنشان کرد: ما تاخیرات پرواز را در پروازهای حج سال گذشته و پروازهای نوروزی به حداقل رساندیم و امیدواریم که عملیات حج امسال هم با کمترین تاخیر انجام شود.
همچنین حمیدرضا سیدی -مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران- در این نشست اظهار کرد: فرودگاه‌های کشور برای انجام پروازهای حج امسال وارسی پروازی شده‌اند. همچنین ۱۲۰ سامانه کمک ناوبری همگی چک شده و مشکلی ندارند. از زائران خانه خدا می‌خواهیم چهار ساعت قبل از پرواز به فرودگاه بیایند. 
وی افزود: طی یک‌ماه اخیر با برگزاری جلسه با مدیران فرودگاه‌ها در تهران، همه دستگاه‌های درگیر در عملیات حج برنامه‌ها و تجربیات سال گذشته را بررسی شد تا مشکلی برای انجام پروازها ایجاد نشود بنابراین در خلال عملیات حج، خللی در سایر پروازها ایجاد نمی‌شود.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین