تاریخ انتشارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹
plusresetminus
حزب الله:رئیس کمیته ایمنی شورای شهر گفت: سالیانه حریق درون ساختمانی با رشد ۲۷ صدم درصدی مواجه است همچنین طی ۱۰ سال اخیر نیز شاهد رشد سالانه یک و دو دهم درصدی حریق بیرون از ساختمان‌ها بوده‌ایم.
۰
کد مطلب : ۳۱۰۸۳۸
هزار ساختمان ناایمن ایمن‌سازی می‌شوند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، مهدی بابایی، رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران با اشاره به کاهش میزان حریق درون ساختمانی گفت: از امسال سیاست گذاری سختی را برای سازمان آتش نشانی تعیین کرده‌ایم و آتش نشانی باید بتواند حریق درون ساختمانی را کاهش دهد.
 
وی ادامه داد: سالیانه حریق درون ساختمانی با رشد ۲۷ صدم درصدی مواجه است و همچنین طی ۱۰ سال اخیر نیز شاهد رشد سالانه یک و دو دهم درصد در حریق بیرون از ساختمان‌ها بوده‌ایم.
 
رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه شهرداری را ملزم کرده‌ایم تا رشد حریق‌ها را متوقف کند اظهار کرد: باید تا سال ۱۴۰۴ نیم درصد از حریق‌ها کاهش یابد و شهرداری باید اقدامات پیشگیرانه، فرهنگی و آموزشی را در دستور کار خود قرار دهد و باید به مردم کمک کنیم تا ساختمان‌های خود را ایمن کنند.
 
بابایی درباره ساختمان‌های ناایمن نیز گفت: از آغاز جلسات کمیته ایمنی، فرایند ایمن سازی ساختمان‌ها آغاز شد شاید این ساختمان‌های ناایمن به تاییدیه ایمنی نرسند اما همین‌که ایمن سازی آنها انجام شود و از رنج خیلی پر خطر خارج شوند بسیار خوب است.
 
وی تصریح کرد: در پایان امسال باید تمامی ۱۲۹ ساختمان ناایمن که اکنون تعداد آنها به ۹۵ مورد رسیده است تعیین تکلیف شود و همچنین سالیانه باید حداقل هزار ایمن سازی ساختمان در دستور کار قرار گیرد.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین