تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
plusresetminus
حزب الله:امیر «محمدرضا فولادی» رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش، اظهار داشت: پیکر شهید جانی بِد اوشانو از شهدای آشوری دفاع مقدس پس از سه دهه به وطن بازگشت.
۰
کد مطلب : ۳۰۹۰۶۳
وداعی متفاوت با شهیدی که پس ۳۸ سال تفحص شد+عکس
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، امیر «محمدرضا فولادی» رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش، اظهار داشت: پیکر شهید جانی بِد اوشانو از شهدای آشوری دفاع مقدس پس از سه دهه به وطن بازگشت.
وی افزود: شهید جانی بِد اوشانو سرباز تیپ ۵۵ هوابرد ارتش جمهوری اسلامی ایران بود. این شهید در عملیات بدر به درجه رفیع شهادت رسید و پیکر مطهرش بعد از سی و چند سال تفحص شد. متأسفانه زمانی پیکر این شهید بزرگوار به کشور برمی‌گردد که پدر، مادر و برادرش از دنیا رفته‌اند.
رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش گفت: انجام برنامه ویژه آشوریان در کلیسا، یک برنامه وزین نظامی در یکی از پادگان‌های ارتش و تشییع مردمی از محل نماز جمعه به سمت کلیسای حضرت یوسف (ع) در خیابان شهید موسوی و شرکت در مراسم تدفین ایشان در آرامستان آشوریان در منطقه اسلامشهر از برنامه‌هایی است که ارتش برای وداع با این شهید در نظر گرفته است.
کاربران توئیتری نیز نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و با دعوت از مردم برای شرکت در مراسم تشییع این شهید در معراج شهدا، خواستار همراهی پیکر شهید در غیاب پدر و مادر ایشان شدند.
‌‌
‌‌

‌‌
‌‌

‌‌
‌‌

‌‌
‌‌

‌‌
‌‌

‌‌
‌‌

‌‌
‌‌

‌‌
‌‌

‌‌
‌‌

‌‌
‌‌

‌‌
‌‌

‌‌
‌‌

‌‌
‌‌

‌‌
‌‌

‌‌
‌‌

‌‌
‌‌

‌‌
‌‌

‌‌
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین