تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱
plusresetminus
حزب الله:وزیر خارجه آمریکا در توئیتی نوشت که کشورهای عضو گروه ۷، سیاست دیپلماسی همراه با بازدارندگی را در قبال ایران اتخاذ کرده‌اند.
۰
کد مطلب : ۳۰۸۴۵۶
بلینکن: رویکرد گروه ۷ در قبال ایران دیپلماسی و بازدارندگی است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا در توئیتی در حساب کاربری خود مدعی شد: «رویکرد گروه ۷ در قبال ایران  تنش زدایی و دیپلماسی همراه با بازدارندگی است.»
او در ادامه افزود: ما همچنین توافق کردیم که عادی سازی که طالبان با جامعه جهانی به دنبال آن است، منوط به اقدامات آنهاست. در آسیای مرکزی، ما همچنان متعهد به رسیدگی به نگرانی های مشترک هستیم.
دیدار این گروه که شامل فرانسه، انگلیس، آلمان، ایتالیا، کانادا، آمریکا و ژاپن است از ۱۶ تا ۱۸ آوریل در ژاپن در حال برگزاری است.
خبرگزاری پیش از این اعلام کرده بود که در واکنش به افزایش روابط کشور‌های غرب آسیا با یکدیگر، گروه هفت برای جلوگیری از کاهش نفوذ خود تشکیل جلسه خواهد داد.
خبرگزاری رویترز به نقل از منابع دیپلماتیک می‌گوید در حالی که تغییرات استراتژیک جدید در غرب آسیا، قدرت‌های غربی را دور می‌زند و آن‌ها برای نفوذ مجدد در منطقه تلاش می‌کنند، وزرای خارجه کشور‌های گروه هفت از مذاکرات در ژاپن برای ارزیابی استراتژی خود در غرب آسیا استفاده خواهند کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین