تاریخ انتشاريکشنبه ۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷
plusresetminus
حزب الله:گروه صنعتی ایران خودرو برای مسافران و زائران راهیان نور در ایام تعطیلات نوروز امکانات امدادی ویژه‌ای را در نظر گرفته است.
۰
کد مطلب : ۳۰۷۱۸۵
خدمات امدادی ویژه ایران خودرو برای مسافران و زائران راهیان نور
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله به نقل از ایکوپرس، مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو با اعلام این خبر گفت: در استان خوزستان ۲۰ نمایندگی و ۱۲۴ اکیپ شیفت ناوگان امدادی در روزهای تعطیلات نوروز به ارایه خدمات امدادی به مسافران خواهند پرداخت.
بابک سلاجقه اظهار کرد: ۱۲۴ اکیپ شیفت ناوگان امدادی، وظیفه امدادرسانی به دارندگان خودروهای سواری گروه صنعتی ایران خودرو را در استان خوزستان بر عهده دارند. این منطقه در نوروز هر سال پذیرای زائران مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس است و به همین دلیل محورهای منتهی به این اماکن در نوروز جزء پرترددترین محورهای مواصلاتی کشور به شمار می‌روند، لذا گروه صنعتی ایران خودرو امکانات ویژه‌ای برای زائران در نظر گرفته است.
وی ادامه داد: دفتر منطقه‌ای اهواز در تمام ایام اجرای طرح دایر و آماده ارایه خدمات ثابت و سیار به زائران و مسافران نوروزی است و همچنین در مسیر راهیان نور از جمله شوش، اندیمشک، خرمشهر و هویزه ناوگان های امدادی ایران خودرو مستقر شده‌اند تا در اسرع وقت به یاری مسافران بشتابند و به محض اعلام نیاز آن دسته از عزیزانی که با خودروی شخصی عازم این مناطق هستند، خدمات امدادی به آن ها ارایه خواهد شد.
میرحسینی مدیرعامل امدادخودروایران نیز در این زمینه گفت: در شهرستان های مسجد سلیمان و شوشتر نیز که جزء مناطق گردشگری استان خوزستان به شمار می‌روند خودروهای امدادی ایران خودرو مستقر شده‌اند تا بهترین خدمات را به گردشگران ارایه دهند.
میرحسینی افزود: به دلیل پر حجم بودن ورود و خروج مسافر به خوزستان، بیش ترین خدمات امدادی در اهواز متمرکز شده است و علاوه بر آن در شهر اهواز هفت نمایندگی به صورت شیفتی در هفته اول و هفته دوم تعطیلات خدمات مورد نیاز را به مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو ارایه می‌دهند. 
به گفته وی، در مسیرهای پرتردد آبادان و خرمشهر نیز خودروهای امدادی مستقر شده‌اند تا در سریع ترین زمان خدمات امدادی را به مسافران ارایه دهند.
گفتنی است، طرح خدمات امداد نوروزی گروه صنعتی ایران خودرو از ۲۴ اسفند آغاز شده است و تا ۱۴ فروردین ادامه خواهد داشت و هم وطنان برای دریافت خدمات امدادی می توانند در تمام ساعات شبانه روز با شماره ۰۹۶۴۴۰ و یا از طریق موبایل اپلیکیشن ایساکو ارتباط حاصل کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین