کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیام تبریک شهردار کرج به مناسبت عید نوروز

پایگاه خبری کرج امروز , 1 فروردين 1402 ساعت 15:38

حزب الله:شهردار کرج طی پیامی عید نوروز را تبریک گفت.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، در متن این پیام آمده است:
حال و هوای نوروز شبیه اولین روز مهرماه است؛ شبیه دلشوره‌ها و شوق برگشتن به مدرسه، شبیه تجدید خاطره‌ها و تازه شدن دوستی‌ها، با این تفاوت بزرگ که مهرماه آغاز فصل خزان است و نوروز سرآغاز شکفتن و تازه شدن. فصلی که دلمردگی درختان و سکوت پرنده‌ها در آن به رویش طبیعت و جشن پرواز پرندگان تبدیل می‌شود.
بهار می‌آید تا بدانیم چرخه پیوسته طبیعت، از زندگی به مرگ و از نیستی به هستی در جریان است و چنانچه شاعر می‌گوید مرگ، پایان کبوتر نیست بلکه بهار زندگی و آغازی دوباره است. آری، جهان پیوسته در حال نو شدن است و هر دانه راهی طولانی را تا به شکوفه نشستن و بار دادن پشت سر می‌گذارد چنان که انسان نیز موظف به سعی و تلاش مستمر برای دستیابی به موفقیت و بالندگی‌ست. رشد آدمی در گرو ایستادگی مقابل مشکلات به مدد سرشار بودن از حس زنده بودن و زیبایی شناسی‌ است.
ما نیز در مجموعه شهرداری کرج کوشیده‌ایم تا بتوانیم با انجام عملیات عمرانی و خدماتی تعیین شده و اجرای برنامه‌ها و طرح‌های مناسب، احساس سرزندگی و نشاط را در خیالان‌های شهر و میان شهروندان جاری کنیم. بی شک در این مسیر ناهمواری‌ها و بحران‌ها فراوان بوده چنانکه گاه به خستگی و فرسودگی انجامیده و گاه بر سرعت و انگیزه‌مان برای کار و تلاش افزوده است؛ اما آنچه قطعی‌ است اینکه هیچ‌گاه از پا ننشستیم و سختی‌ها و خوشی‌ها را به شوق و امید خدمت به مردم و کسب رضایت آنها، پشت سر گذاشتیم.
بر همین اساس ضمن تبریک سال نو به همه شهروندان کرجی و مردم عزیز این دیار، از همکارانم که در سال ۱۴۰۱ همچون دوستانی شفیق و همراه کنار بنده و مجموعه مدیریت شهری قرار داشتند سپاسگزارم. همچنین قدردان و سپاسگزار دوستان و یاران عزیزم در مجموعه شورای شهر هستم که با همه افت و خیزها بنده را تا رسیدن به این مرحله، هدایت و حمایت کردند.
سال خوشی را برای همه هموطنانم آرزومندم و از خداوند منان می‌خواهم بهاری شاد و دلپذیر را برای تک تک ایرانیان به ویژه کرجی‌ها رقم بزند.
مهرداد کیانی
شهردار کرج


کد مطلب: 307140

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/307140/پیام-تبریک-شهردار-کرج-مناسبت-عید-نوروز

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com