تاریخ انتشارسه شنبه ۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲
plusresetminus
حزب الله: فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی گفت: به مردم قول می دهیم که امنیت را از بزرگراهها به کوچه ها برده و آرامش آنان را بر آرامش خود ترجیح خواهیم داد.
۰
کد مطلب : ۳۰۷۱۳۷
امنیت را از بزرگراهها به کوچه ها می‌بریم/ نصب ۲۰ هزار دوربین روی البسه ماموران در ۱۴۰۲
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سردار احمدرضا رادان روز سه شنبه در رزمایش نوروزی ۱۴۰۲ فرماندهی انتظامی کل کشور ضمن تبریک فرارسیدن سال نو از زحمت های همکاران پلیس در تمامی تخصص ها قدردانی کرد و افزود: پلیس مقتدر و حرفه ای در حال شکل گیری است.
وی شکل گیری پلیس حرفه ای را یک نیاز برای جامعه امروز دانست و افزود: تا بر بحث های خود ماموریت درست پیدا کرده و به آن درایت پاسخ داده و هوشمندانه رفتار کند.
فرمانده انتظامی کشور خطاب به همکارانش در نیروهای انتظامی گفت: ما و شما به مردم کشور قول داده ایم تا آرامش و استراحت خودمان را تقدیم به آرامش و اسایش مردم کنیم.
وی درباره نصب دوربین بر روی لباس نیروهای پلیس، گفت: قطعا امکان اینکه دوربین روی لباس همه ماموران ما نصب شود، وجود ندارد. زیرا هنوز به این امکان نرسیده‌ایم، اما من قول می‌دهم که هر آنچه که دوربین البسه است، فعال و برخط باشند تا هم بتوانیم با حضور مامور، محیط را شناسایی کنیم و هم رفتار مردم و ماموران را بتوانیم تجزیه و تحلیل کرده تا اگر فرآیند یا رفتاری از هر دو طرف باید اصلاح شود، آن را در زمان خودش بتوانیم اصلاح کنیم.
رادان ادامه داد: برنامه ما این است که بتوانیم بالغ بر ۲۰ هزار دوربین البسه در سال ۱۴۰۲ برای پرسنل‌مان آماده، تجهیز و استفاده کنیم که عدد نسبتا خوبی است و می‌تواند تا حدودی ماموریت ما را پاسخ دهد.
وی درباره جزییات رزمایش نوروزی در کل کشور نیز گفت: در کل کشور بالغ بر ۲۵۰ هزار نیرو به‌کارگیری شده که بتوانند در حوزه‌های جاده و شهر یعنی در حوزه راهنمایی و رانندگی، در حوزه کنترل بهتر مرزها برای تامین امنیت آن‌ها و در حوزه انتظامی که به طور خاص برای مقابله با سرقت است، ماموریت‌شان را انجام دهند. در تهران بزرگ هم این عدد نزدیک به ۲۵ هزار نیرو است.
سردار رادان تاکید کرد: باید چشمانی بیدار باشد تا چشمانی در آسایش باشد. امسال نوروز با تقارن ماه مبارک رمضان غیر سال نو دل ها را از نور پربرکت خواهد کرد تا با تدبیر دولت مردان بتوانند حال بهتری را به مردم بدهیم.
به گفته او، امروز با تقسیم ماموریت های خود ۲۵هزار نیرو و تمام فرماندهی شرق و غرب در خدمت امنیت و آرامش مردم قرار گرفته است.
وی به حضور ۲۵۰۰ گشت انتظامی برای آنانی که میخواهند برای مردم مشکل ایجاد کنند، اشاره کرد و گفت: برخورد با مخلان امنیت و آسایش مردم قاطع و بدون اغماض خواهد بود.
فرمانده انتظامی کشور تاکید کرد: امنیت را از بزرگراهها به سمت کوچه ها برده تا مردم آرامش بیشتری را تجربه کنند.
تامین امنیت تهران با ۱۰۰ درصد توان پلیس در نوروز ۱۴۰۲
سردار عباسعلی محمدیان در رزمایش طرح نوروزی پلیس که صبح امروز در میدان آزادی برگزار شد، گفت: طرح ویژه نوروز به عنوان نوروزی متفاوت از ابتدای اسفند ماه ۱۴۰۱ با پوشش مکان‌های تجاری و افزایش امنیت شهروندان در حوزه‌های مراکز خرید و همچنین منازل آغاز شد. در مراحل مختلف طرح اجرا و ماموریت‌ها اجرا شد.  
وی افزود: مرحله دیگری از اجرای رزمایش را از امروز و با ۱۰۰ درصد توان انتظامی تهران بزرگ، غرب و شرق در سطح استان تهران آغاز می‌کنیم. نوروز متفاوتی که رییس پلیس کشور وعده آن را داده بودند، با افزایش توانی که در مجموعه یگان‌های عملیاتی اعم از ستاد فراجا، یگان‌های ویژه فراجا و همچنین یگان ویژه تهران بزرگ انجام شد، در اسفند ماهی که پشت سر گذاشتیم، آثار خودش را برجای گذاشت.
محمدیان ادامه داد: آنچه که امروز به مردم تهران قول می‌دهیم، این است که بدون دغدغه ایام نوروز را سپری کرده و بدانند که همه خدمت‌گزاران‌شان در انتظامی تهران بزرگ و فرماندهی شرق و غرب، حضور دارند و امنیت را برقرار می‌کنند.
وی همچنین گفت: مجموعه حفاظت اطلاعات و عقیدنی سیاسی هم در طول ماموریت‌های اسفند ماه و همچنین برای نوروز، همه توان‌شان را در راستای تامین امنیت به کار گرفتند و ان‌شاءالله که موضوع متفاوت نوروز امسال، امنیت بیشتر برای همه شهروندان باشد.
امنیت بیشتر موضوع متفاوت امسال استان تهران است
در این مراسم همچنین علیرضا فخاری استاندار تهران هم گفت: طرح پوشش انتظامی مکان‌های تجاری و مراکز خرید در مراحل مختلف اجرای طرح نوروزی صورت گرفت. همچنین در پایان سال شاهد ترافیک زیادی بودیم که خوشبختانه با موفقیت طرح را اجرا کردیم.
فخاری افزود: مرحله دیگری از رزمایش را امروز در محضر فرماندهی کل فراجا انجام می‌دهیم. ما صد درصد توان و ظرفیت استان تهران را داریم و همان پلیس که شما وعده داده بودید خوشبختانه در اسفند ماه که پشت سر گذاشتیم آثار خود را بر جا گذاشت. اما آنچه امروز به مردم استان تهران و به فرماندهی فراجا قولش را می‌دهیم این است که بدون دغدغه نوروز را سپری خواهند کرد. همه خدمتگزاران در پلیس استان تهران امنیت را برقرار خواهند کرد.
استاندار تهران گفت: موضوع متفاوت امسال امنیت بیشتر برای همه شهروندان خواهد بود.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین