تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴
plusresetminus
حزب الله:دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی البرز با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی در حال ساخت و تجهیز است و بعد از ماه مبارک رمضان، افتتاح می شود.
۰
کد مطلب : ۳۰۷۱۱۰
افزایش دو برابری کمک خیّرین به حوزه سلامت در سال ۱۴۰۱
 
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،وزیر بهداشت با اعلام این خبر گفت: از خیّرین سلامت به طور ویژه تقدیر می کنیم چرا که‌ میزان کمک های ایشان به حوزه سلامت، در سال جاری نسبت به سال گذشته،  دو برابر افزایش یافت و از یک هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان در سال قبل به سه هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در سال جاری رسید.

 دکتر بهرام عین اللهی در حاشیه بازدید از پروژه ساختمان جدید دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی البرز، اظهار داشت: این پروژه به همت خیّر نیک اندیش،  آقای مطهری اصل از سال ۹۹ آغاز شد و ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع زیربنای آن است که با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی در حال ساخت و تجهیز است و بعد از ماه مبارک رمضان، افتتاح می شود.

وی افزود: نقشه و امکانات این مرکز آموزشی بپیشرفته و مطابق با استانداردهای جهانی و دانشگاه های مدرن دنیاست و ظرفیت تحصیل همزمان ۷۰۰ دانشجو را دارد که امیدواریم این زیرساخت بتواند در تربیت نیروی انسانی در مقاطع کارشناسی ارشد، PHD، دستیاری و سایر مقاطع مورد استفاده قرار گیرد.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی البرز در ۵ طبقه احداث و به نرخ امروز، تقریبا بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان  برای آن هزینه شده و دارای 17 کلاس درس با ظرفیت های مختلف، آمفی تئاتر با ظرفیت ۳۰۰ نفر، آزمایشگاه های مورد نیاز دانشکده پزشکی از جمله بیوشیمی، میکروبیولوژی، آناتومی، بافت شناسی و ایمونولوژی، کتابخانه بزرگ و مجهز و قرائتخانه است.

دکتر عین اللهی تاکید کرد: خیّر نیک اندیش، آقای مطهری اصل با اقدامی پسندیده، به حوزه آموزش پزشکی کمک کرده و ثواب خدمت دانشجویان این دانشکده در آینده حتما به ایشان  خواهد رسید.
منبع : روابط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین