تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱
plusresetminus
حزب الله: سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: سیمای بصری شهر با اجرای اقدامات جهادی نظیر توزیع بیش از ۳۰۰ هزار نهال مثمر و غیرمثمر و درختکاری‌های گسترده در هفته درختکاری و منابع طبیعی، گل کاری گسترده و پهن کردن فرشی از گل‌های رنگین در میادین، پارک‌ها و بوستان‌ها و توزیع گلدان بین شهروندان بهاری شده است.
۰
کد مطلب : ۳۰۷۱۰۸
پایان عملیات کاشت گل‌های بهاری در سطح شهر کرج
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علیرضا عاقلی با تشریح اجرای عملیات باغبانی فصل بهاردر فضای سبز کرج گفت: عملیات سرزنی، چمن تغذیه و حذف علف هرز و هرس و فرم دهی ترون‌ها، آبیاری مداوم فرش گل و گل کاری‌های بهاره، حذف تنه‌جوش و پاجوش، کود دهی، و عملیات مبارزه با آفات و بیماری‌های گیاهی از جمله اقداماتی است که همزمان با تقویم باغبانی فصل در تمامی مناطق ۱۰‌گانه شهر اجرا شده است.
وی با بیان اینکه شهروندان و ناظرین فضای سبز نقش به سزایی در نگهداری از فضاهای سبز شهری دارند اظهار داشت: انجام به موقع عملیات باغبانی زمستانه منجر به بهبود شرایط فضای سبز در فصل بهار می‌شود.
این مسئول از اتمام عملیات کاشت بیش از ۴۲۰ هزار گلدان گل شب‌بو و گل‌های فصلی همیشه بهار در مناطق ۱۰‌گانه شهر خبر داد و گفت: سیمای بصری شهر با اجرای اقدامات جهادی نظیر توزیع بیش از ۳۰۰ هزار نهال مثمر و غیرمثمر و درخت کاری‌های گسترده در هفته درخت کاری و منابع طبیعی، گلکاری گسترده و پهن کردن فرشی از گل‌های رنگین در میادین، پارک‌ها و بوستان‌ها و توزیع گلدان بین شهروندان بهاری شده است.
عاقلی در ادامه با تقدیر از تلاش‌های شبانه روزی همکاران در اجرای طرح استقبال از بهار۱۴۰۲ گفت: نیروهای سبزبان شهر در روزهای پایانی سال تلاش بسیاری می‌کنند تا جای جای کلانشهر کرج به گل‌های بهاری مزین شود و روح بهار را پیش چشمان شهروندان زنده کنند که‌امیدوارم در سایه تلاش آن‌ها شاهد نوروزی پرشور و مبارک در شهرمان باشیم.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین