تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷
plusresetminus
حزب الله: فیلم سینمایی «شب داخلی دیوار» برنده جایزه بزرگ جشنواره حقوق بشر ژنو در کشور سوئیس شد.
۰
کد مطلب : ۳۰۷۰۸۹
«شب داخلی دیوار» برنده جشنواره ژنو شد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم حقوق بشر ژنو در کشور سوئیس به کار خود پایان داد و «شب داخلی دیوار» به نویسندگی و کارگردانی وحید جلیلوند و تهیه‌کنندگی علی جلیلوند در ادامه حضورهای بین‌المللی خود، جایزه بزرگ این رویداد سینمایی را دریافت کرد.
این فیلم پس از اولین حضور جهانی خود در بخش اصلی هفتاد و نهمین جشنواره فیلم  ونیز، نمایش خود را در جشنواره‌های تورنتو، بوسان، هامبورگ، آسیاپاسفیک، سائوپائولو، لیسبون، گوتنبرگ، اوراسیا، ژنو و … ادامه داد تا سال آینده به اکران جهانی درآید.
«شب داخلی دیوار» نخستین نمایش جهانی خود را در هفتاد و نهمین دوره جشنواره ونیز در بخش مسابقه تجربه کرد و در ادامه نیز در چندین جشنواره از جمله تورنتو کانادا، هامبورگ در آلمان، جشنواره بوسان کره جنوبی و جشنواره بین‌المللی چنای در کشور هند حضور داشته است. نوید محمدزاده برای نقش‌آفرینی در این فیلم برنده جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنواره فیلم اوراسیا در کشور قزاقستان شد و به تازگی به جشنواره فیلم بلگراد نیز دعوت شده است.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است؛ زندگی نابینایی به نام علی با ورود نابهنگام زنی متواری، آشفته می‌شود…
امیر آقایی، علیرضا کمالی، سعید داخ، با معرفی دایانا حبیبی و دانیال خیری‌خواه و جمعی از بازیگران و هنرجویان تئاتر بازیگران این فیلم هستند.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین