تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴
plusresetminus
حزب الله:سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از جانمایی ۶ اِلِمان نوروزی در شهر کرج خبر داد و گفت: همزمان با نوروز ۱۴۰۲ جای جای کلانشهرکرج به گل‌های بهاری مزین شده و روح بهار را پیش چشمان شهروندان زنده کرده است.
۰
کد مطلب : ۳۰۷۰۷۵
کرج با ۶ اِلِمان نوروزی و ۱۰هفت سین به استقبال نوروز می‌رود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علیرضا عاقلی  با اشاره به روند استقبال از بهار و نوروز ۱۴۰۲ در شهر کرج اظهار داشت: به منظور فراهم کردن شرایط مناسب برای شروع سال جدید جانمایی ۶ اِلِمان نوروزی شامل ثبت لحظه‌ها و دهل زن در رجایی شهر، پسر ماهی فروش زیر پل آزادگان، اِلمان کتابخوان در ورودی بوستان فاتح و ساعت فلزی مقابل امامزاده حسن جانمایی شده‌اند.
وی افزود: هفت سین مینا کاری در میدان طالقانی، هفت سین شکرستان در سه راه مادر و گلدان‌های فلزی در آرامستان‌ها و پایانه شهید کلانتری و هفت سین اقوام در چهار راه طالقانی جانمایی شده است.
عاقلی ادامه داد: بیش از ۳۰ عدد ماکت تخم مرغ رنگی نیز توسط هنرمندان رنگ‌آمیزی و به عنوان یکی دیگر از اِلمان‌های نوروزی در اماکن پرتردد تعبیه و سیمای شهر نوروزی شده است.
وی با اشاره به چهره متفاوت کرج در آستانه سال جدید و همزمانی آن با ایام ماه مبارک رمضان تصریح کرد: نصب هزار پرچم الوان بر روی عرشه پل‌های سطح شهر و اجرای ۲۴ هزار متر ریسه پارچه‌ای رنگی و ۹۰۰ متر کتیبه با محتوای فرهنگی متناسب با این دهه و بهار قرآنی در شهر نصب می‌شود.
سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در پایان ایجاد جلوه‌های بصری با آذین‌بندی متفاوت در مناسبت‌های ملی و مذهبی را از سیاست‌های اصلی این سازمان به‌منظور ترویج فرهنگ اسلامی و ایرانی در سطح شهر کرج ارزیابی کرد و گفت: این فضاسازی‌ها موجب ترویج روحیه نشاط میان شهروندان و ایجاد فضای متناسب برای برگزاری مراسمات مناسبت‌های ملی و مذهبی می‌شود.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین