کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

احداث ۱۲ پارک محله‌ای به اتمام رسید

پایگاه خبری کرج امروز , 28 اسفند 1401 ساعت 12:13

حزب الله:
سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از تکمیل عملیات احداث۱۲ پارک محله‌ای خبر داد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علیرضا عاقلی  با اشاره به تکمیل عملیات احداث۱۲ پارک محله‌ای گفت: ارتقا امکانات خدماتی و فضای سبز در محلات و توجه به معضلات و مشکلات آن‌ها، علاوه بر رضایت مردم، موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.
وی اظهار داشت: پارک الزهرا به مساحت هزار و ۸۰۰ متر مربع در منطقه ۶، پارک تربیت ۹ به مساحت چهار هزارو ۵۰۰ متر مربع واقع در منطقه هشت، پارک حاشیه‌ای شهید بابایی به مساحت دو هزار و ۵۰۰ متر مربع واقع در منطقه دو، پارک ندا به مساحت ۶۰۰ متر مربع واقع در منطقه چهار از پروژه‌های فضای سبزی هستند که آماده بهره‌برداری شده‌اند.
عاقلی افزود: پارک کلکسیون در محله چهار صد دستگاه منطقه ۹ و پارک سایه واقع در محله خلج آباد منطقه ۱۰ نیز آماده بهره‌برداری است.
این مسئول عنوان کرد: ایجاد فضای مناسب جهت پیاده‌روی و پر کردن اوقات فراغت شهروندان، افزایش سرانه فضای سبز و ارتقا نشاط اجتماعی از اهداف مجموعه مدیریت شهری در احداث پارک‌های محله‌ای است.
وی ضمن اشاره به تکمیل و راه‌اندازی سیستم روشنایی و جانمایی مبلمان در این پارک‌ها، افزود: از ابتدای امسال اقدامات گسترده‌ای برای تأمین روشنایی پارک‌های جدید الاحداث و بهسازی و اصلاح سیستم روشنایی دیگر پارک‌های سطح شهر انجام گرفته است.
سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در پایان توسعه سرانه فضای سبز را یکی از مهمترین برنامه‌ها و اهداف کلان مدیریت شهری کرج معرفی کرد و افزود:‌ امیدوارم با افزایش سرانه‌های عمومی گام مؤثری در جهت دستیابی به توسعه پایدار شهری، افزایش رفاه و جلب رضایت‌مندی شهروندان برداریم.


کد مطلب: 307074

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/307074/احداث-۱۲-پارک-محله-ای-اتمام-رسید

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com