کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جزئیات عیدانه پلیس به رانندگان قانونمدار

ایسنا , 28 اسفند 1401 ساعت 10:21

حزب الله:
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا جزئیات عیدانه پلیس به رانندگان قانونمدار را تشریح کرد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،روز گذشته بود که سردار سیدکمال هادیانفر، رئیس پلیس راهور فراجا از اهدای جوایز ویژه به رانندگان قانونمند در نوروز ۱۴۰۲ خبر داد و گفت که جزئیات این طرح به زودی اعلام خواهد شد. طرحی که هدف از اجرای آن کاهش تخلفات و حوادث رانندگی است.
در همین راستا سردار هادیانفر، در گفت‌وگو با ایسنا به تشریح جزئیات این عیدانه پرداخت و گفت:‌ در طول اجرای طرح نوروزی 1402 پلیس قاطعانه با تخلفات و مخصوصا تخلفات حادثه‌ساز برخورد خواهد کرد. در همین راستا نیز پلیس اقدام به ارسال پیامک تذکر برای رانندگان پرخطر کرده است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ادامه داد:‌ در عین حال پلیس راهور قصد دارد تا به منظور تشویق رانندگان قانونمدار از آنان تقدیر و تشکر هم داشته باشد و در همین راستا نیز طرح عیدانه پلیس به رانندگان قانونمدار اجرا شده است. برای این طرح مبلغ دو میلیارد ریال در نظر گرفته شده که میان صد نفر تقسیم خواهد شد. علاوه بر آن سی دستگاه موتورسیکلت برقی هم به رانندگان قانونمدار اهدا خواهد شد. 
وی با بیان اینکه این هدایا بعد از پایان تعطیلات نوروزی و در جریان یک قرعه کشی  به برندگان اعلام خواهد شد، گفت: اطلاعات رانندگانی که در طول ایام نوروز مرتکب تخلف نشده یا در تصادفی مقصر نباشند، نزد پلیس وجود دارد و قرعه‌کشی براساس آن انجام خواهد شد.


کد مطلب: 307046

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/307046/جزئیات-عیدانه-پلیس-رانندگان-قانونمدار

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com