تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۳
plusresetminus
حزب الله:اسفنانی از فعالیت ۵۰۰ واحد گشت تعزیرات در سراسر کشور جهت نظارت بر بازار خبرداد.
۰
کد مطلب : ۳۰۷۰۲۰
نظارت مستمر بر بازار تا پایان ماه رمضان ادامه دارد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمدعلی اسفنانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی  گفت: هرساله یک طرح ویژه برای ایام پایانی سال و عید نوروز داریم و یک طرح ویژه هم برای ماه مبارک رمضان، اما امسال تلاقی این دو مناسبت با یکدیگر باعث شده که طرح نظارت بر بازار از ۸ اسفند ماه آغاز کنیم و تا پایان ماه مبارک رمضان یعنی نزدیک به دو ماه این طرح ادامه خواهد داشت.

وی افزود: امسال حدود ۱۸۰ نفر به روسای شعب اضافه شدند و نیرو‌های جدیدی را به عنوان رئیس شعبه و قاضی صادر کننده رای به کار گرفتیم که در راستای انجام گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی فعالیت خواهند کرد.

اسفنانی اظهار کرد: روزانه حدود ۵۰۰ واحد گشت تعزیرات در تمام کشور و در تهران ۱۰۰ گشت تعزیرات بر بازار نظارت می‌کنند و همکاران ما به صورت شیفت در این ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان به تخلفات رسیدگی می‌کنند.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: طبق قانون ۷۰ درصد ارزش کالای احتکار شده به عنوان جریمه برای فرد محتکر در نظر گرفته می‌شود که با توجه به مصوبه سران قوا و اختیاری که به تعزیرات جکومتی داده شده این ۷۰ درصد ضرب در ۵ شده و میزان جریمه به ۳۵۰ درصد ارزش کالا می‌رسد.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین