تاریخ انتشارشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶
plusresetminus
حزب الله:شهردار کرج با اشاره به اهمیت زیباسازی بصری در سطح شهر گفت: نگارخانه هنر، سرآغاز نهضت زیبا کردن شهر کرج است
۰
کد مطلب : ۳۰۶۹۷۱
نگارخانه هنر سرآغاز نهضت زیبا کردن شهر کرج است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، مهرداد کیانی در مراسم افتتاحیه نگارخانه هنر که در محل باشگاه میلاد شهرداری کرج و همزمان با برپایی نمایشگاهی از نقاشی‌های هنرمندان کرجی و البرزی برگزار شد، با اشاره به دغدغه ویژه مجموعه مدیریت شهری کرج گفت: افتتاح این نگارخانه نقطه آغاز نهضت زیبا کردن شهر کرج است. همکاران من در شهرداری و عزیزان شورای اسلامی شهر کرج تلاش فراوانی کردند که با وجود برخی مخالفت‌ها این محل که در نقطه‌ای مناسب از شهر هم قرار دارد تبدیل به این نگارخانه بشود.
شهردار کرج با اشاره به برخی کمبودها در زیرساخت فرهنگی و هنری شهر کرج گفت: هنر می‌تواند زینت‌بخش محیط شهری و نشانه‌ای از هنرمندی مردمان یک شهر و هنردوستی مسئولان آن باشد. به طور مثال؛ شهرهای اصفهان، شیراز، مشهد و تبریز نشانه‌ها و المان‌های مناسب فضای هنری شهرهای خودشان را دارند. این در حالی است که در کرج ما در این زمینه هنوز جای کار بسیاری داریم ودر این فرصت از همه هنرمندان دعوت می‌کنم که پیشنهادات خود را به من به عنوان خادم و شهردار شهر ارائه دهند.
مهرداد کیانی با اشاره به افزایش چندین برابری بودجه فرهنگی و هنری مدیریت شهری برای سال آینده گفت: تلاش ما این است که حمایت ویژه‌ای از هنرمندان شهرمان داشته باشیم و فرصت نمایش آثار فاخر آنان را در گوشه گوشه شهر فراهم کنیم.
شهردار کرج افزود: درب دفتر من در محل ساختمان مرکزی شهرداری کرج به روی تمامی هنرمندان همیشه باز است. هنرمندان عزیز می‌توانند پیشنهادات خود را برای دمیدن روح فرهنگ و هنر در کالبد شهر کرج ارائه کنند. در واقع باید همه با هم نهضت زیبا کردن شهر کرج را از همین نقطه آغاز کنیم.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین