تاریخ انتشارشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹
plusresetminus
حزب الله:عضو هیئت رئیسه و خزانه دار شورای اسلامی شهر کرج بر ساماندهی مبادی ورودی و خروجی سازمان آرامستان‌ها تأکید کرد و گفت: در این زمینه احداث‌ایستگاه مترو بهشت سکینه(س) ضروری است.
۰
کد مطلب : ۳۰۶۹۶۵
لزوم احداث‌ایستگاه مترو بهشت سکینه(س) / مبادی ورودی خروجی آرامستان ساماندهی شود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، علی ذبیحی ظهر امروز در بازدید از آرامستان بهشت سکینه(س) در مصاحبه با رادیو بهشت ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی رئیس و پرسنل سازمان در راستای ارائه خدمات مطلوب به زائران اهل قبور اظهار داشت: هر ساله با رسیدن ایام پایانی سال به دلیل حجم زیاد خودروهایی که قصد عزیمت به بهشت سکینه(س) را دارند، با مشکلات ترافیکی مواجه هستیم که باید فکری اساسی برای این مهم شود.

وی ادامه داد: در واقع ورودی خروجی‌های بهشت سکینه(س) به عنوان جامع‌ترین آرامستان استان البرز به هیچ وجه زیبنده شهر و شهروندان نیست که ساماندهی این موضوع حمایت مسئولان استانی را می‌طلبد.

این مسئول افزود: با توجه به میزان زیاد ورود و خروج خودروها به بهشت سکینه(س)، باید در بودجه سال آینده این موضوع در نظر گرفته شود تا بتوان با ارائه طرح‌های فنی و کارشناسی این مشکل را رفع کرد.

ذبیحی با اشاره به رضایت‌مندی شهروندان از نحوه و نوع خدمات ارائه شده در سازمان آرامستان‌ها عنوان کرد: یکی دیگر از مسائلی که باید در سال آینده اجرایی شود، احداث ساختمان جدید پذیرش متوفیات است که در بودجه سال ۱۴۰۲ این مهم در نظر گرفته شده است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج در ادامه سخنان خود بر احداث‌ایستگاه مترو بهشت سکینه(س) تأکید کرد و یادآور شد: این مهم از ضروریات است که باید به صورت جدی در سال آینده پیگیری شود و ما در شورای شهر در دستور کار قرار خواهیم داد.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین