تاریخ انتشارشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸
plusresetminus
حزب الله: عضو شورای اسلامی شهر کرج از احداث ساختمان جدید پذیرش متوفیات بهشت سکینه(س) در سال جدید خبر داد و گفت: با توجه به اینکه هم اکنون این ساختمان قدیمی است و تناسبی بین میزان فضا و تعداد مراجعه‌کنندگان وجود ندارد، طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است از نو ساخته و تجهیز شود.
۰
کد مطلب : ۳۰۶۹۶۴
احداث ساختمان جدید پذیرش متوفیات بهشت سکینه(س) در سال ۱۴۰۲
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مسعود محمدی بعدازظهر امروز در جریان بازدید از بهشت سکینه(س) در مصاحبه با رادیو بهشت ضمن خدا قوت به ریاست و تمامی پرسنل این سازمان که از شبانه روز گذشته به صورت مداوم در مجموعه حضور داشتند، اظهار داشت: با توجه به اینکه امروز صحن علنی شورای شهر برگزار شد مابقی اعضای شورای شهر نتوانستند که در مجموعه آرامستان حضور یابند و اینجانب به نمایندگی از تمامی آن‌ها از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی سازمان تشکر و قدردانی می‌کنم.
وی ادامه داد: آخرین ۵ شنبه سال گذشته نیز اینجانب ضمن بازدید از آرامستان طی مصاحبه با رادیو بهشت اعلام کرده بودم که در سال ۱۴۰۱ به مباحث پرسنلی و رفاهی سازمان آرامستان‌ها توجه ویژه می‌شود که این امر با همدلی و همکاری شهردار و اعضای شورای شهر محقق و اقدامات خوبی در این زمینه انجام شد.
این مسئول افزود: یکی از این مباحث یکپارچه‌سازی تمامی قراردادهای سازمان‌ها و مناطق با مرکز بود که تنها مجموعه مستثنی از این موضوع سازمان آرامستان‌ها اعلام شد تا در موارد خاص، اقدامات ویژه‌ای برای پرسنل زحمت کش بهشت سکینه(س) انجام شود.
عضو شورای اسلامی شهر کرج یادآور شد: در این زمینه شورای شهر نسبت به پیش‌بینی ردیف در بودجه سال ۱۴۰۲ سازمان جهت نگهداری و زیباسازی اقدام مطلوبی انجام داد و اکثر پیشنهادات سازمان را قبول کرد.
محمدی گفت: در حال حاضر ورودی سازمان و آرامستان بهشت سکینه(س) درشان شهروندان و مدیریت شهری نیست که به طور قطع در سال آینده به صورت ویژه پیگیری خواهد شد تا در دستور کار قرار گیرد.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین