تاریخ انتشارشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲
plusresetminus
کارشناس و پیشکسوت ژیمناستیک می‌گوید مهمترین مسئله بعد از انتخابات فدراسیون ژیمناستیک ایجاد همدلی و وفاق میان اهالی این رشته است.
۰
کد مطلب : ۳۰۶۹۴۹
باید در ژیمناستیک همدلی ایجاد شود/ کار رییس جدید سخت است
اسماعیل خرسندل درباره انتخابات فدراسیون ژیمناستیک و شرایط این رشته اظهار کرد: با توجه به شناختی که خانواده ژیمناستیک از 6 سال قبل داشتند منتظر بودند که اتفاق مثبتی در این رشته بیفتد تا گذشته‌ای که به شکل خیلی بدی سپری شد، بی‌حرمتی‌هایی شکل گرفت، احترام ها از بین رفت، خیلی‌ها خانه نشین شدند و برخی هم ژیمناستیک را ترک کردند، از بین برود. بعد از کش و قوس فراوان، تاخیر در ثبت نام کاندیداها و برخی حواشی خداراشکر انتخابات فدراسیون برگزار شد. نوظهوری و حقدادی دو کاندیدای ارزشمند برای این رشته بودند. البته چندین نفر هم که حامی فدراسیون گذشته بودند، صحنه انتخابات را ترک کردند که با مدیریت وزارت ورزش مشکل حل و انتخابات برگزار شد.
این پیشکسوت ژیمناستیک گفت: تا اینجا مشکلات حل شده ولی باید بعد از این حقدادی با کادری که انتخاب می‌کند و خانه فکری که ایجاد می کند طوری برنامه ریزی کند که در شروع کار وفاق و همدلی رخ دهد. مهمترین مسئله همین همدلی است. کسانی که در راس کار هستند مثل پیشکسوتان، داوران، ورزشکاران، جوانان سال‌ها است که از این رشته زده و نادیده گرفته شده‌اند. حال باید بتوان آنها را دور هم جمع کرد تا این رشته به سر منزل مقصود برسد. اگر قرار باشد دوباره از یک گروه استفاده شود چیزی که در دوره قبل باب شد کاری از پیش نمی‌رود. باید حقدادی این همدلی را ایجاد کند و جز این کاری نمی شود کرد. بعد از این می‌شود هدف گذاری کرد.
خرسندل ادامه داد: در این شرایط دیگر خوب می‌شود برنامه‌ریزی کرد و به جاهایی رسید که ژیمناستیک لیاقتش را دارد. این رشته ظرفیت دارد که به جایگاه خوبی برسد. اکنون چند ژیمناست خوب داریم اما پشتوانه ندارند. گلخانه ای کار شده است. می شود امیدوار بود و مطمئنم حقدادی هم این شرایط را درک کرده است و می داند باید همدلی ایجاد شود؛ در اتاقش به روی هم باز باشد و از نقطه نظرات جامعه استفاده کند. خودش ژیمناست نیست اما مدیر خوبی است و می تواند از صاحبنظران برای پیشرفت این رشته استفاده کند. حضور او را به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم اتفاق خاص بیفتد.
وی در مورد ابطال انتخابات و یا تعلیق این رشته گفت: برخی دوباره می‌خواهند اتفاقات بدی را برای ژیمناستیک رقم بزند. نماینده فدراسیون جهانی در مجمع بود و دید که شرایط چطور پیش می رود. دو سوم هم حضور داشتند و رای دادند. از کسی که خودش اساسنامه ای را می نویسد و به فدراسیون جهانی می‌فرستد نمی‌شود بیشتر از این انتظار داشت. حالا هم به خاطر منافع خودش این کارها را می‌کند.
پیشکسوت ژیمناستیک ادامه داد: به نظرم دیگر باید جامعه ژیمناستیک افراد را بشناسند و بدانند که برخی تنها دلشان برای خودشان می‌سوزد که اگر غیر این بود می‌گذاشتند این رشته به آرامش برسد و به رای مجمع احترام می‌گذاشتند. من شنیدم حتی برخی مسائل به بیرون منتقل شده است که این برای ما بد است. نمی‌شود یک نفر ایمیل و پسورد را داشته باشد و مسائلی را ایجاد کند. حالا باید ببینیم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.
او در پایان گفت: حالا دیگر فدراسیون رییس دارد و این نقطه امیدی برای خانواده ژیمناستیک است. نوظهوری هم دلسوز است و قرار است حقدادی را همراهی کند تا مشکلات گذشته را رفع کنند. کار حقدادی سخت است چون زیر ساخت‌ها فراهم نیست و مشکلات زیادی وجود دارد. باید کارهای بزرگی انجام دهد تا این رشته به آرامش برسد و در مسابقات نتیجه بگیرد.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین