تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷
plusresetminus
حزب الله:ساحلی‌بازان ایران با پیروزی ۱۴ بر ۵ مقابل مالزی، گام نخست را در جام ملت‌های آسیا و در مسیر صعود به جام جهانی محکم برداشتند.
۰
کد مطلب : ۳۰۶۸۹۸
پیروزی پرگل ساحلی‌بازان فوتبال در نخستین دیدار جام ملت‌های آسیا
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، جام ملت‌های فوتبال ساحلی آسیا ۲۰۲۳ به میزبانی شهر پاتایا در کشور تایلند از امروز (۲۵ اسفند ۱۴۰۱ تا ۶ فروردین ۱۴۰۲) برگزار می‌شود و تیم ملی ایران به عنوان یکی از تیم‌های پرافتخار در صدد پس گرفتن عنوان از دست رفته خود در این رقابت‌هاست.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران امروز (پنجشنبه) در چارچوب نخستین دیدارش در مرحله گروهی این رقابت‌ها از ساعت ۱۲ به وقت ایران به مصاف مالزی رفت که در نهایت به پیروزی پر گل ۱۴ بر ۵ رسید.
ملی‌پوشان ایران در این دیدار، ۱۲ دقیقه نخست را با پیروزی ۶ بر ۲ به پایان رساندند. در وقت دوم، دوباره توپ و میدان در اختیار بازیکنان ایران بود و آن‌ها توانستند سه گل دیگر وارد دروازه مالزی کنند اما پس از به ثمر رساندن گل نهم به نظر می‌رسید که مالزی را دست کم گرفته‌اند چون دروازه‌شان دو بار باز شد. با این حال ملی‌پوشان ایران در دقایق پایانی وقت دوم به خودشان آمدند و با انجام پرس سنگین از بالای زمین کار را برای بازیکنان مالزی سخت کردند تا گل دهم را هم به ثمر برسانند تا ۱۲ دقیقه دوم با نتیجه ۱۰ بر ۴ به پایان برسد.
ملی‌پوشان ایران در وقت سوم سازمان‌یافته‌تر بازی کردند و اجازه ندادند که مالزی مانند دو وقت اول به دروازه‌شان نزدیک شود و چهار گل دیگر به ثمر رساندند اما در دقایق پایانی دوباره دچار اشتباه شدند تا دروازه ایران برای یک بار دیگر باز شود.
ساحلی بازان ایران در گروه دوم این مسابقات با تیم‌های امارات، مالزی و ازبکستان هم‌گروه هستند که دو تیم برتر گروه راهی مرحله یک چهارم نهایی می‌شوند. این مسابقات به منزله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ امارات است و با توجه به میزبانی امارات از جام جهانی، دو تیم برتر یعنی تیم‌هایی که در فینال حضور دارند سهمیه جام جهانی را به دست می‌آورند.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین