کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نقش زنان خیر کمتر از مردان نیست

روابط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور , 25 اسفند 1401 ساعت 10:39

حزب الله: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در همایش زنان خیر و هشتمین همایش مجمع خیرین سلامت استان با تجلیل از جامعه خیرین استان گفت : نقش زنان خیر به ویژه در حوزه سلامت کمتر از مردان خیر نیست .


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در این همایش از خیر معروف و خوش نام کشور به نام مردانی آذر نام برد و گفت : این خیر بزرگ تاکنون میلیارد تومان برای امور خیریه هزینه کرده و یک باب بیمارستان مجهز و نیز چهل مجتمع آموزشی به یاد و نام مادرشان ساخته اند.

وی افزود  : به گواه تاریخ و فرهنگ  تبریز و تبریزی ها همواره در امور خیریه پیشتاز بوده و در این میان نقش زنان خیر استان بر جسته است .

امام جمعه تبریز اشاره کرد :  چند روز قبل کمیته امداد امام (ره) همایشی برگزار کرد که اکثر شرکت کنندگان از جمله زنان خیر اهل آذربایجان و ساکن تهران بودند.

 

وی در همین ارتباط  313 مورد جهیزیه برای نوعروسان از سوی کمیته امداد ره اشاره کرد که همه اقلام آن توسط خواهران خیر تهیه شده بود.

امام جمعه تبریز گفت : برخلاف تصور دشمنان که متاسفانه در اغتشاشات اخیر از نام سرکار خانم مهسا امینی سوء استفاده کردند زنان در جمهوری اسلامی در همه صحنه ها حضور دارند و در بسیاری موارد ازجمله امور خیریه جلوتر از مردان حرکت می کنند.


کد مطلب: 306862

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/306862/نقش-زنان-خیر-کمتر-مردان-نیست

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com