تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵
plusresetminus
حزب الله: هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد سفیر روسیه در جریان موضع واشنگتن در حادثه سقوط پهپاد آمریکایی قرار گرفته است.
۰
کد مطلب : ۳۰۶۸۵۹
کربی: روس ها در هنگام پرواز در حریم بین المللی مراقب خود باشند!
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، «جان کربی» هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا امروز چهارشنبه در ارتباط با سقوط پهپاد این کشور در آب‌های دریای سیاه، اعلام کرد که آمریکا نظر به حادثه سقوط پهپاد آمریکایی «ام کی و-»۹ در دریای سیاه، «آناتولی آنتونوف» سفیر روسیه در واشنگتن را از موضع خود در خصوص اینکه روسیه باید احتیاط بیشتری به خرج دهد، آگاه کرده است.
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا در مصاحبه‌ای با شبکه خبری سی ان ان تاکید کرد: پیامی که ما به سفیر روسیه دادیم این است که آنها باید در پرواز در حریم هوایی بین‌المللی و نزدیک به دارایی‌های آمریکا دقت بیشتری صورت دهند.
به ادعای کربی، نیروهای آمریکایی به روش‌های کاملاً قانونی در حریم‌های بین المللی پرواز می‌کنند و مأموریت‌های خود را در حمایت از منافع امنیت ملی آمریکا انجام می‌دهند.
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا مدعی شد که این روس‌ها هستند که باید مراقب باشند.
یک مقام پنتاگون دیروز سه شنبه در گفتگو با شبکه تلویزیونی الجزیره اعلام کرد: یک فروند جنگنده روسی با یک پهپاد آمریکایی MQ۹ بر فراز دریای سیاه برخورد کرده است. جنگنده روسیه از نوع سوخو- ۲۷ بود که با این پهپاد آمریکایی برخورد کرد. بر اثر این حادثه، پهپاد آمریکایی MQ۹ در دریای سیاه، در غرب شبه جزیره کریمه سقوط کرد.
مرکز فرماندهی آمریکا در اروپا وقوع این حادثه را تأیید کرد.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین