تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
plusresetminus
حزب الله:رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج گفت: از ساعات اولیه صبح امروز مجموعه پرسنل سازمان با حضور در بهشت سکینه(س) آماده میزبانی از زائران اهل قبور هستند.
۰
کد مطلب : ۳۰۶۸۵۰
بهشت سکینه(س) آماده میزبانی از زائران اهل قبور/ برودت هوا مانع حضور شهروندان نشد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمد محمودی نژاد  اظهار داشت: آخرین پنج شنبه سال در رسم ایرانی‌ها روز زیارت اهل قبور و نثار فاتحه به روح درگذشتگان است و شهروندان و خانواده‌ها با حضور بر سر مزار عزیزان از دست رفته خود، یاد و خاطره آن‌ها را گرامی می‌دارند.


وی افزود: با توجه به اینکه آرامستان بهشت سکینه(س) جامع‌ترین آرامستان استان البرز است، هر ساله در روزهای پنج شنبه و جمعه آخر سال میزبان جمعیت هزاران نفری شهروندان می‌باشد.


محمودی نژاد ادامه داد: سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج از یک ماه گذشته با برگزاری جلسات مختلف شهری و استانی، در پی انجام برنامه‌ریزی‌های لازم جهت ارائه خدمات مطلوب به زائران اهل قبور در پنج شنبه و جمعه آخر سال بود.


این مسئول عنوان کرد: امروز پنج شنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ از اذان صبح درب‌های بهشت سکینه(س) به روی شهروندان و زائران اهل قبور باز شد و پرسنل سازمان طبق برنامه‌ریزی‌های قبلی به انجام وظیفه پرداختند و این حضور تا اذان مغرب نیز ادامه دارد.


محمودی نژاد یادآور شد: بارش شدید باران از ساعات اولیه صبح امروز و برودت هوا مانع حضور شهروندان بر سر مزار عزیزانشان نشد و هر لحظه بر تعداد خودروهای ورودی به بهشت سکینه(س) افزوده می‌شود.


رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج اعلام کرد: از زائران اهل قبور درخواست می‌شود قبل از عزیمت به سمت بهشت سکینه(س)، با شماره‌گیری کد دستوری #۱۵۳۰*۶۶۵۵*، نسبت به ترافیک راه‌ها و وضعیت موجود آرامستان اطلاعات لازم را کسب کنند.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین