کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بهشت سکینه(س) آماده میزبانی از زائران اهل قبور/ برودت هوا مانع حضور شهروندان نشد

پایگاه خبری کرج امروز , 25 اسفند 1401 ساعت 10:24

حزب الله:رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج گفت: از ساعات اولیه صبح امروز مجموعه پرسنل سازمان با حضور در بهشت سکینه(س) آماده میزبانی از زائران اهل قبور هستند.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمد محمودی نژاد  اظهار داشت: آخرین پنج شنبه سال در رسم ایرانی‌ها روز زیارت اهل قبور و نثار فاتحه به روح درگذشتگان است و شهروندان و خانواده‌ها با حضور بر سر مزار عزیزان از دست رفته خود، یاد و خاطره آن‌ها را گرامی می‌دارند.


وی افزود: با توجه به اینکه آرامستان بهشت سکینه(س) جامع‌ترین آرامستان استان البرز است، هر ساله در روزهای پنج شنبه و جمعه آخر سال میزبان جمعیت هزاران نفری شهروندان می‌باشد.


محمودی نژاد ادامه داد: سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج از یک ماه گذشته با برگزاری جلسات مختلف شهری و استانی، در پی انجام برنامه‌ریزی‌های لازم جهت ارائه خدمات مطلوب به زائران اهل قبور در پنج شنبه و جمعه آخر سال بود.


این مسئول عنوان کرد: امروز پنج شنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ از اذان صبح درب‌های بهشت سکینه(س) به روی شهروندان و زائران اهل قبور باز شد و پرسنل سازمان طبق برنامه‌ریزی‌های قبلی به انجام وظیفه پرداختند و این حضور تا اذان مغرب نیز ادامه دارد.


محمودی نژاد یادآور شد: بارش شدید باران از ساعات اولیه صبح امروز و برودت هوا مانع حضور شهروندان بر سر مزار عزیزانشان نشد و هر لحظه بر تعداد خودروهای ورودی به بهشت سکینه(س) افزوده می‌شود.


رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج اعلام کرد: از زائران اهل قبور درخواست می‌شود قبل از عزیمت به سمت بهشت سکینه(س)، با شماره‌گیری کد دستوری #۱۵۳۰*۶۶۵۵*، نسبت به ترافیک راه‌ها و وضعیت موجود آرامستان اطلاعات لازم را کسب کنند.


کد مطلب: 306850

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/306850/بهشت-سکینه-س-آماده-میزبانی-زائران-اهل-قبور-برودت-هوا-مانع-حضور-شهروندان-نشد

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com