تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴
plusresetminus
جام ملت‌های فوتبال ساحلی آسیا/

ایران - مالزی؛ تاج قهرمانی آسیا را پس بگیر

حزب الله: تیم ملی فوتبال ساحلی ایران امروز اولین دیدار خود را در مسابقات جام ملت‌های آسیا برگزار خواهد کرد.
۰
کد مطلب : ۳۰۶۸۲۶
ایران - مالزی؛ تاج قهرمانی آسیا را پس بگیر
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،جام ملت‌های فوتبال ساحلی آسیا ۲۰۲۳ به میزبانی شهر پاتایا در کشور تایلند از امروز (۲۵ اسفند ۱۴۰۱ تا ۶ فروردین ۱۴۰۲) برگزار می‌شود و تیم ملی ایران به عنوان یکی از تیم‌های پرافتخار در صدد پس گرفتن عنوان از دست رفته خود در این رقابت‌هاست.
شاگردان علی نادری در تیم ملی فوتبال ساحلی ایران امروز از ساعت ۱۵:۳۰ به وقت محلی به مصاف تیم ملی مالزی می‌رود و اولین دیدار خود را در روز افتتاحیه مسابقات برگزار می‌کند.
ساحلی بیازان ایران در گروه دوم این مسابقات با تیم‌های امارات، مالزی و ازبکستان همگروه هستند که دو تیم برتر گروه راهی مرحله یک چهارم نهایی می‌شوند. این مسابقات به منزله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ امارات است و با توجه به میزبانی امارات از جام جهانی، دو تیم برتر یعنی تیم‌هایی که در فینال حضور دارند سهمیه جام جهانی را به دست می‌آورند.
تیم ملی ایران در سال ۲۰۱۹ که آخرین دوره برگزاری این مسابقات در تایلند بود، نتایج بسیار ضعیفی کسب کرد و ضمن حذف شدن در دور یک چهارم نهایی، جام جهانی را هم از دست داد و اکنون برای پس گرفتن تاج قهرمانی وارد مسابقات می‌شود. ژاپن، مدعی عنوان قهرمانی نیز در این مسابقات حضور دارد.
شاگردان علی نادری کمتر از ۵ ماه قبل توانستند در مسابقات بین قاره‌ای امارات به فینال صعود کنند و با شکست دادن برزیل، چهارمین قهرمانی خود را در این مسابقات معتبر به دست آورند.
در صورت صعود ایران از این گروه، به عنوان تیم اول یا تیم دوم گروه، به ترتیب با تیم‌های دوم و اول گروه A بازی خواهد کرد. تیم‌های گروه اول شامل تایلند (میزبان)، بحرین، افغانستان و عربستان هستند.

تیم‌های گروه سوم را ژاپن، لبنان، چین و اندونزی تشکیل می‌دهند و در گروه چهارم تیم‌های ملی عمان، فلسطین، کویت و قرقیزستان حضور دارند.

برنامه بازی‌های گروه ایران به شرح زیر است:

  • مرحله گروهی
دیدار اول: پنج‌شنبه (۲۵ اسفند ۱۴۰۱)
ایران - مالزی: ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تایلند و ساعت ۱۲ به وقت تهران

دیدار دوم: شنبه (۲۷ اسفند ۱۴۰۱)

ایران - ازبکستان: ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تایلند و ساعت ۱۲ به وقت تهران

دیدار سوم: دوشنبه (۲۹ اسفند ۱۴۰۱)
 
ایران - امارات: ساعت ۱۹:۳۰به وقت تایلند و ساعت ۱۵ به وقت تهران
  • مرحله حذفی (یک چهارم نهایی):
چهارشنبه و پنجشنبه ۲ و ۳ فروردین ۱۴۰۲
  • مرحله نیمه نهایی
شنبه ۵ فروردین ۱۴۰۲
  • فینال و رده بندی:
یکشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۲
 
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین