کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جشنواره تولید محصولات جدید در گروه خودروسازی بهمن در ۱۴۰۲/ توسعه زیرساخت ها ادامه می یابد

24 اسفند 1401 ساعت 20:27

حزب الله:نشست خبری دستاوردهای گروه بهمن در زمینه تولید خودروهای سواری و تجاری در سال ۱۴۰۱ با حضور مدیران این شرکت برگزار شد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،عرضه محصولات جدید در بخش خودروهای سواری و کاروتجاری در سال آینده و همچنین اقدامات بهمن موتور به منظور افزایش تیراژ تولید تا ۶۰ هزار دستگاه خودرو از جمله برنامه‌های گروه بهمن در سال ۱۴۰۲ خواهد بود. توسعه پلت‌فرم دیگنیتی و فیدلیتی و عرضه محصولات جدید بر اساس این پلت‌فرم‌ها هم جزو برنامه‌های این شرکت است. همچنین این شرکت قرار است سال آینده ۱۲ تا ۱۵ هزار دستگاه خودرو را به صورت سی‌بی‌یو وارد کند.
محمد ضرابیان، مدیرعامل شرکت بهمن موتور
رشد تولید ۳۵ درصدی در گروه بهمن طی سال ۱۴۰۱
در شرکت بهمن موتور امسال نسبت به سال گذشته ۳۵ درصد تولید را افزایش داده‌ایم. به همین نسبت فروش و عرضه هم افزایش پیدا کرده است.
در سال جاری محصولات جدیدی مانند ریسپکت را به بازار عرضه کردیم و گ برای سال آتی دو محصول جدید فیدلیتی پرستیژ و یک محصول دیگر را به بازار عرضه خواهیم کرد.
در بحث فروش و خدمات پس از فروش و رضایت مشتریان رتبه نخست را کسب کردیم و این روند برای سال آینده هم ادامه پیدا خواهد کرد.
ساخت داخل و عمق ساخت داخل برنامه دیگری است که در گروه بهمن در نظر گرفته شده و به عمق ساخت داخل ۴۰ درصدی برای بسیاری از محصولات دست پیدا خواهیم کرد.
سال آینده تولید بیش از ۵۷ هزار دستگاه خودرو را در برنامه داریم. ضمن اینکه واردات خودرو به صورت سی‌بی‌یو هم برنامه دیگر گروه بهمن خواهد بود و سال آینده حدود ۱۵ هزار دستگاه خودرو وارداتی به بازار عرضه خواهیم کرد.
علی پور ابراهیم عضو هیات مدیره گروه بهمن
ظرفیت تولید در بهمن موتور به ۲۶۰ هزار دستگاه خودرو خواهد رسید
سایت خودروسازی بهمن موتور حدود ۳۰ هکتار است و ما در این مجموعه توانایی تولید ۶۵هزار دستگاه است و برای دو سال آینده ظرفیت این کارخانه تکمیل خواهد شد.
ساخت مجموعه بهمن موتور شماره دو از سال آینده آغاز خواهد شد و ظرفیت تولید ما تا ۲۶۰ هزار دستگاه خودرو افزایش پیدا خواهد کرد.
به گزارش اخبار خودرو،ساخت مرکز تحقیقات بهمن موتور آغاز شده و طی دو سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید. همچنین مجموعه جدیدی با نام تست سنتر در بهمن موتور ایجاد شده و ما در این مجموعه خودروها را برای تست و بررسی در اختیار مشتریان قرار می‌دهیم. همچنین یک فضای جدید در شرکت مرکزی برای توزیع و خدمات محصولات سی‌بی‌یو در نظر گرفته‌ایم.
در شرکت بهمن ‌دیزل نیز فضای تولید بسیار گسترش پیدا کرده است. در این شرکت خط تولید جدید خانواده ام‌پاور با ظرفیت تولید ۲۰دستگاه خودرو در هر شیفت ایجاد شده که به روزترین و پیشرفته‌ترین خط تولید محصولات سنگین در ایران است.
حسین خضری مدیرعامل شرکت بهمن دیزل
رشد ۱۲۰درصدی تولید خودروهای تجاری در بهمن دیزل
در مجموعه بهمن دیزل با وجود تحریم‌ها و سختی‌ها سال خوبی داشتیم و به هدفهای‌مان رسیدیم. در این سال بیش از ۵هزار دستگاه انواع خودرو سنگین تولید کردیم که بیش از ۱۲۰ درصد رشد داشتیم.
در حوزه فروش ما درامدهایمان سه برابر شده و از ۲۵۰۰ میلیارد تومان سال گذشته به بیش از ۹ هزار میلیارد تومان در سال جاری رسیده‌ایم.
با تولید و عرضه کامیون کشنده ام‌پاور بازار بسیار خوبی به دست آوردیم. در این محصول به لحاظ استانداردی جزو پیشروهای صنعت خودرو بوده‌ایم.
کامیون جدید دی وی ۳۰۰ را به بازار عرضه خواهیم کرد. این محصول بسیار به روز است و تحولی در بازار کامیون‌های کشور که عمدتا قدیمی هستند ایجاد می‌کند.
سال آینده ۶۰ درصد افزایش تولید را برنامه‌ریزی کرده‌ایم. کامیون فورس ۱۲تن را سال آینده به بازار عرضه خواهیم کرد. در گذشته عمده محصولات ما در رنج ۵ و ۸ تن بود اما برای سال آینده در رنج‌های مختلفی محصول به بازار عرضه خواهیم کرد. از محصول ۱۲ تن تا ۱۸ و ۴۴ تن و حتی محصول کمتر از ۵ تن را به بازار عرضه خواهیم کرد.
ابراهیم افشار مدیر توسعه کسب و کار خودروسازی بهمن موتور
تنوع محصول در خودروهای کارو تجاری در دستور کار گروه بهمن است
در بخش خودروهای تجاری باری محصولات جدیدی را در برنامه قرار داده‌ایم. در بخش کامیون‌های سبک سری فورس را داریم. سال گذشته دو محصول فورس ۶.۵ و ۸ تن را عرضه کردیم.
در این بخش محصول برای تناژ زیر ۵تن خواهیم داشت. در سال جدید وانت کامیونت ۳.۸ تن و یک وانت کامیونت دیزلی ۵.۵ تن را به بازار عرضه خواهیم کرد. همچنین کامیون یا کامیونت ۱۲ تن را هم عرضه خواهیم کرد.
دو محصول کشنده با قدرت موتور ۵۶۰ اسب بخار را در اختیار داریم و با این محصولات به رقابت با محصولات اروپایی خواهیم رفت.
در شرکت سیبا موتور تفاهم جدیدی با FAW داشتیم و شش ماه نخست سال آینده کشنده j7 را عرضه خواهیم کرد.
در شرکت اینا در سال جاری یک محصول اتوبوس ۱۲ متری را رونمایی کردیم که مورد استقبال قرار گرفت. سال آینده هم اتوبوس ۱۸ متری و یک میدل باس ۹ متری را هم به بازار عرضه خواهیم کرد.
پارسا نوری معاون مهندسی بهمن موتور
توسعه و عرضه محصولات جدید در بهمن موتور
برای سال آینده ۱۰ هزار دستگاه از خودرو ریسپکت عرضه خواهد شد. برای محصول فیدلیتی هم هدف داخلی‌سازی پلت‌فرم بوده است.
در خانواده فیدلیتی پلت‌فرم دیگری هم توسعه پیدا خواهد کرد و خودرو ایکس تی وان را به بازار عرضه خواهیم کرد. البته ابتدا این محصول به صورت سی‌بی یو وارد خواهد شد اما در ادامه تولید آن در دستور کار ما قرار دارد.
روی خودرو دیگنیتی هم پلت‌فرم دیگری در نظر گرفته شده و محصول جدیدی روی آن تولید خواهد شد. روی این دو پلت‌فرم محصولات هیبرید را هم خواهیم داشت.
در حوزه خودروهای تجاری سبک وانت کارا چند سالی است که عرضه می‌شود و در بحث استانداردها اقدامات بسیار موثری روی آن انجام شده است. محصول جی ۹ احتمالا در سه ماهه نخست سال آینده به بازار عرضه خواهد شد.


کد مطلب: 306814

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/306814/جشنواره-تولید-محصولات-جدید-گروه-خودروسازی-بهمن-۱۴۰۲-توسعه-زیرساخت-ادامه-می-یابد

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com