کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سخنگوی فراجا خبر داد

به‌کارگیری ۴ هزار گشت پلیس برای رصد مدارس/دستگیری ۱۱۰ نفر از افراد مرتبط با تغییر حال دانش آموزان

مهر , 24 اسفند 1401 ساعت 14:06

حزب الله:سخنگوی فرماندهی انتظامی گفت: پلیس با ایجاد گشت‌های سواره و پیاده( ۴ هزار گشت پلیس)، روزانه مدارس کشور را در رصد اطلاعاتی و پایش عملیاتی قرار داده است.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، سردار سعید منتظرالمهدی در تشریح جزئیات خبر گفت: در ایام اخیر و در پی نگرانی‌های فراوان خانواده‌ها، پلیس با ایجاد گشت‌های سواره و پیاده به صورت محسوس و نامحسوس، بالغ بر ۴ هزار گشت پلیس، روزانه مدارس کشور را در رصد اطلاعاتی و پایش عملیاتی قرار داد.

وی با بیان اینکه در طی این روزها بیش از ۱۱۰ نفر از خاطیان توسط سازمان اطلاعات فراجا شناسایی و دستگیر شدند، عنوان کرد: شماری از مسمومیت‌ها، واقعی و بخش عمده دیگر متأثر از عوامل روان شناختیِ مبتنی بر ترس و سرایتِ روانی بوده است.
سخنگوی فراجا اظهار داشت: هیجان طلبی دانش آموزان و استفاده از بمبک های بد بو و موارد مشابه نیز از عوامل اصلی این رخداد است که در این راستا حدود ۹ هزار بمبک بدبو جمع آوری و از فروش آن جلوگیری به عمل آمد و تعدادی از واردکنندگان عمده که این مواد را از طریق کشورهای همجوار وارد کرده بودند، دستگیر شدند.
وی افزود: بعد از استفاده بمبک های بدبو در مدارس، جلوی ورود آنها به کشور گرفته شد و ۲ نفر نیز که در حال وارد کردن انبوه این مواد از کشورهای همجوار به صورت قاچاق بودند، با حکم قضائی بازداشت شدند.
سردار منتظرالمهدی تصریح کرد: به والدین گرامی و دانش آموزان و معلمان گرانقدر سرزمین‌مان به جهت تأمین امنیت عزیزان‌مان در مدارس، اطمینان خاطر می‌دهیم که پرونده این پدیده شوم به‌زودی بسته خواهد شد و کماکان پلیس در کنار آنان است.


کد مطلب: 306798

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/306798/به-کارگیری-۴-هزار-گشت-پلیس-رصد-مدارس-دستگیری-۱۱۰-نفر-افراد-مرتبط-تغییر-حال-دانش-آموزان

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com