کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حاشیه اتوبان تهران - کرج پاکسازی شد

پایگاه خبری کرج امروز , 24 اسفند 1401 ساعت 10:35

حزب الله:
جانشین معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرج گفت: حاشیه اتوبان تهران - کرج حدفاصل شهرک جهان نما تا خرمدشت توسط نیروهای معاونت خدمات شهری شهرداری کرج، پاکسازی شد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،حشمت اله عزیزی از پاکسازی مقدماتی ۲۰ کیلومتر حاشیه اتوبان تهران - کرج خبر داد و اذعان داشت: اقدام پاکسازی اتوبان در طرح استقبال از بهار مبنی بر تکریم شهروندان و ضرورت بهسازی و زیباسازی محیط شهری انجام گرفته است.
وی بااشاره به  اجرای پاکسازی وتنظیف کامل حاشیه اتوبان در محدوده پارک جهان نما تا خرمدشت  ادامه داد: با توجه به وجود زباله‌ها و نخاله‌هایی که در این مسیرتخلیه شده بود، به منظور حذف آلودگی های بصری و در راستای طرح استقبال از بهار، اصلاح وضعیت جاری در دستور کار قرار گرفت.
عزیزی با اشاره به اینکه از ساعت ۷:۳۰ صبح امروز نیروهای معاونت خدمات شهری فعالیت‌های مربوطه را از حاشیه شهرک جهان نما به سمت خرمدشت آغاز کرده‌اند، افزود: اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و مناطق ۱۰، ۲، ۵، ۹ و ۴ در جریان اجرای این دستور حضور مؤثر و پیوسته داشته‌اند.
به گفته جانشین معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرج، تمامی اقدامات انجام گرفته بدون ایجاد هر گونه بار ترافیکی و با رعایت اصول ایمنی انجام گرفته است و کوشیده خواهد شد با استمرار طرح فوق، این محدوده طی مراحل گوناگون به صورت کامل پاکسازی شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: ۱۳۰ نیروی معاونت خدمات شهری به همراه امکانات و تجهیزات موتوری و ماشین آلات، از صبح روز جاری برای اجرای طرح استقبال از بهار بسیج شده‌اند.


کد مطلب: 306752

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/306752/حاشیه-اتوبان-تهران-کرج-پاکسازی

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com