تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱
plusresetminus
حزب الله:عضو شورای اسلامی شهر کرج، به همراه سرپرست منطقه ۸ در منزل خانواده معظم شهید «محمدرضا احمدوند» حضور یافته و با خانواده این شهید معزز دیدار کردند.
۰
کد مطلب : ۳۰۶۷۴۹
دیدار با خانواده شهید معزز «محمدرضا احمدوند» به مناسبت روز بزرگداشت شهداء
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، علیرضا رحیمی عضو شورای اسلامی شهر کرج به همراه غلامرضا رضوانی سرپرست منطقه ۸ و دیگر مسئولین با خانواده معظم شهید «محمدرضا احمدوند» دیدار کردند.
در این دیدار که با هدف تکریم خانواده شهدا و ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و بزرگداشت نام یاد شهدا انجام شد، علیرضا رحیمی عضو  شورای اسلامی شهر کرج، با گرامیداشت خانواده شهید محمدرضا احمدوند، با بیان اینکه اگر استقامت و شجاعت شهدا نبود، اکنون این آرامش را نداشتیم، اظهار داشت: باید مردم، قدرشناس شهدا باشند چراکه انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان به جایگاه والایی رسیده و اکنون خانواده شهدا سرمایه‌های انقلاب هستند.
دیدار با خانواده شهید معزز «محمدرضا احمدوند» به مناسبت روز بزرگداشت شهداء
رحیمی در ادامه گفت: خانواده‌های معظم شهدا با تقدیم عزیزان خود در راه دفاع از آرمان‌های کشور و مرزهای آن کاری بزرگ و ستودنی انجام دادند که این مهم افتخار بزرگی برای تمام ملت ایران است.
رضوانی سرپرست منطقه ۸ کرج نیز در این دیدار، ضمن دلجویی از خانواده شهید محمدرضا احمدوند، خانواده شهدا را اسوه صبر و استقامت دانست و خدمت‌رسانی و تکریم خانواده آن‌ها را وظیفه و تکلیف آحاد مردم به ویژه مسئولان دانست.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین