تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
plusresetminus
حزب الله:سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز، جشنواره نوروزی ۱۴۰۲ را سرآغاز تغییرات حوزه گردشگری دانست و بر برنامه‌ریزی صحیح برگزاری هر چه باشکوه‌تر جشنواره‌های فرهنگی شهرکرج تأکید کرد.
۰
کد مطلب : ۳۰۶۷۴۸
جشنواره‌های فرهنگی شهرکرج باید در شأن شهروندان برگزار شود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،یحیی دارایی در جلسه انعقاد تفاهم نامه برگزاری جشنواره نوروزی با همکاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های گردشگری و صنایع دستی که با هدف توسعه گردشگری در کرج برگزار می‌شود، باید از سطح کیفی بالایی برخوردار باشد.
وی افزود: توجه به موضوع گردشگری و استفاده از ظرفیت‌های این حوزه بدون حمایت یکپارچه دستگاه‌های اجرایی میسر نخواهد بود.
دارایی گفت: استان البرز و شهر کرج دارای ظرفیت‌های پر شمار است که متأسفانه فقط به محل عبور مسافران تبدیل شده که باید در جهت تغییر این رویه برنامه‌ریزی صحیح داشت.
وی برگزاری جشنواره نوروزی ۱۴۰۲ را سرآغاز تغییرات حوزه گردشگری برشمرد و افزود: در گذشته نیز برنامه‌هایی با این عنوان برگزار شده که متأسفانه با گزارش‌های دریافتی، از کیفیت بالایی برخوردار نبوده است.
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز، عرضه محصولات غیر مرتبط مثل چیپس و پفک را مغایر با سیاست‌های حمایت از صنایع دستی دانست و گفت: در جشنواره نوروزی امسال که در کاخ مروارید برگزار می‌شود، قطعاً شاهد اتفاقات مثبت فرهنگی اجتماعی با حمایت از هنرمندان مرتبط خواهیم بود.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین