تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶
plusresetminus
حزب الله:کمالوندی گفت: ما در گذشته و در نتیجه برجام پانزده گزارش از آژانس داشتیم که نشان می‌داد ایران کوچکترین تخطی از تعهدات خود نداشت.
۰
کد مطلب : ۳۰۶۷۱۶
ایران طبق ۱۵ گزارش آژانس کوچکترین تخطی از تعهدات خود نداشته است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی کشورمان گفت: ما در گذشته و در نتیجه برجام پانزده گزارش از آژانس بین المللی انرژی اتمی داشتیم که نشان می‌داد ایران کوچکترین تخطی از تعهدات خود نداشت. چه کسی باعث شد این شرایط تغییر یابد؟
 
وی افزود: نباید این را فراموش کنیم. اروپایی‌ها اوایل در بیانیه‌های خود از آمریکا به این دلیل که از برجام خارج شد انتقاد می‌کردند، اما اکنون طوری صحبت می‌کنند که گویی ایران مسئول وضعیت کنونی است.
 
کمالوندی درباره رویکرد آژانس بین المللی انرژی اتمی در گزارش دهی‌هایش گفت: مشکلی که ما داریم این است که آژانس، هم به نعل می‌زند هم به میخ. ما ترجیح می‌دهیم آنچه شفاهی می‌گویند مانند مطالب مطرح شده در جلسه فنی قبلی از شورای حکام را در گزارش کتبی هم بنویسند، اما متاسفانه این طور نیست.
 
وی سفر رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران را خوب و به سمت همکاری‌های بیشتر دانست و افزود: در این فرایند همکاری‌ها و حل مسائل ما یک قدم جلو رفتیم، اما آینده را فعلا خاکستری می‌بینم، نه خوشبین هستم نه بدبین.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین