کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش تند لاپورتا به اتهام فساد مالی بارسلونا

ایسنا , 23 اسفند 1401 ساعت 10:14

حزب الله:رئیس باشگاه بارسلونا واکنش تندی به افرادی داشت که این باشگاه را به فساد متهم می‌کنند.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، بارسلونا روزهای بسیار سختی را تجربه می کند. این باشگاه بزرگ اسپانیایی متهم به فساد و خرید داوران شده و این باعث شده است تا زمزمه کسر امتیاز و حتی سقوط تیم به دست پایین تر هم شنیده شود که این موضوع با واکنش تند این باشگاه همراه شد.
خوان لاپورتا گفت: بارسلونا باشگاهی با پایبندی به ارزش ها است. ما تنها ارزش ها را زبانی به کار نمی بریم بلکه آنها را در عمل اجرا می کنیم و این ارزش ها بخشی اساسی باشگاه ما هستند و به همین خاطر است که بارسلونا در  همه جهان مورد ستایش و تقدیر است. متاسفانه بعضی از روی حسادت و سوء نیت به دنبال لکه دار کردن آبروی ما هستند.
او ادامه داد: معنویات بارسلونا نه خریدنی و نه فروختی است و نه حتی لکه دار می شود. حملات پلیدانه ای به اعتبار و نشان ما شده است. شک نکنید که ریاست و مدیریت باشگاه بارسلونا با همه حرام زاده هایی که به دنبال لکه دار کردن آبروی ما هستند روبرو خواهد شد و با آنها برخورد می کند. من از روی ضعف صحبت نمی کنم. من احساسی شده ام و اعلام می کنم که با همه این افراد پستی که چنین اتهاماتی را مطرح می کنند برخورد می کنم.
بارسلونا با هدایت ژاوی فصل بسیار خوبی را در لالیگا تجربه می کند و با 9 امتیاز بیشتر نسبت به رئال مادرید در صدر جدول رده بندی قرار دارد.


کد مطلب: 306648

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/306648/واکنش-تند-لاپورتا-اتهام-فساد-مالی-بارسلونا

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com