کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اتخاذ تمهیدات لازم برای برگزاری پنجشنبه و جمعه آخر سال در بهشت سکینه (س)

پایگاه خبری کرج امروز , 23 اسفند 1401 ساعت 10:11

حزب الله:
مدیر عامل سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج از تمهیدات لازم برای حضور زائران اهل قبور و شهروندان در پنجشنبه و جمعه آخر سال و برگزاری این آیین دیرین در آرامستان بهشت سکینه(س) خبر داد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمد محمودی نژاد با اشاره به اینکه طی جلسات مکرر با پرسنل سازمان، مدیران شهری و ارگان‌های خدمت‌رسان، برنامه‌ریزی‌ در خصوص اتخاذ تمهیدات لازم برای برگزاری پنجشنبه و جمعه آخر سال دیده شده است، افزود: تمام تلاش سازمان این است طی هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های ذیربط جهت خدمت‌رسانی بهینه به زائران، شهروندان بدون دغدغه در این دو روز برای زیارت اهل قبور و نثار فاتحه به روح عزیزانشان به آرامستان‌ها مراجعه می‌کنند.
محمودی نژاد با بیان اینکه امسال با ازدحام بیشتری از جمعیت در آرامستان بهشت سکینه (س) مواجه خواهیم بود، گفت: طی هماهنگی‌های صورت گرفته به منظورمدیریت ترافیک در این دو روز از ورود وسایل نقلیه سنگین به مسیرهای منتهی به شهرک بهارستان و آرامستان بهشت سکینه(س) جلوگیری شده است.
این مسئول همچنین از استقرار سه دستگاه ماشین اورژانش و ارائه تمهیدات امنیتی در این دو روز خبرداد و گفت: اختصاص ۱۸ دستگاه اتوبوس برای جابجایی مردم، انسداد تمام مسیرهای فرعی برای پیشگیری از ترافیک، استقرار نیروی انتظامی برای حفظ امنیت مردم و پیشگیری از جرائم سرقت، استقرار چهار دستگاه جرثقیل برای جابجایی خودروهای دچار نقص فنی و بهسازی مسیرهای منتهی به آرامستان از جمله تمهیدات در آرامستان بهشت سکینه کرج است.
وی بیان کرد: استقرار بالگرد امدادی، تعدادی آمبولانس اورژانس و تیم‌های آتش نشانی کرج و کمالشهر از دیگر تمهیدات لازم در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در آرامستان بهشت سکینه (س) کرج است.
مدیر عامل سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج ادامه داد:  از شهروندان درخواست می‌شود که حتی‌المقدور قبل از عزیمت به آرامستان بهشت سکینه (س) از طریق اپلیکیشن های ترافیکی و یا شماره‌گیری کد دستوری #۱۵۳۰*۶۶۵۵* از آخرین وضعیت تردد و ترافیک محدوده اطلاع یابند.


کد مطلب: 306646

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/306646/اتخاذ-تمهیدات-لازم-برگزاری-پنجشنبه-جمعه-آخر-سال-بهشت-سکینه-س

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com