تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱
plusresetminus
حزب الله: مدیر عامل سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج از تمهیدات لازم برای حضور زائران اهل قبور و شهروندان در پنجشنبه و جمعه آخر سال و برگزاری این آیین دیرین در آرامستان بهشت سکینه(س) خبر داد.
۰
کد مطلب : ۳۰۶۶۴۶
اتخاذ تمهیدات لازم برای برگزاری پنجشنبه و جمعه آخر سال در بهشت سکینه (س)
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمد محمودی نژاد با اشاره به اینکه طی جلسات مکرر با پرسنل سازمان، مدیران شهری و ارگان‌های خدمت‌رسان، برنامه‌ریزی‌ در خصوص اتخاذ تمهیدات لازم برای برگزاری پنجشنبه و جمعه آخر سال دیده شده است، افزود: تمام تلاش سازمان این است طی هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های ذیربط جهت خدمت‌رسانی بهینه به زائران، شهروندان بدون دغدغه در این دو روز برای زیارت اهل قبور و نثار فاتحه به روح عزیزانشان به آرامستان‌ها مراجعه می‌کنند.
محمودی نژاد با بیان اینکه امسال با ازدحام بیشتری از جمعیت در آرامستان بهشت سکینه (س) مواجه خواهیم بود، گفت: طی هماهنگی‌های صورت گرفته به منظورمدیریت ترافیک در این دو روز از ورود وسایل نقلیه سنگین به مسیرهای منتهی به شهرک بهارستان و آرامستان بهشت سکینه(س) جلوگیری شده است.
این مسئول همچنین از استقرار سه دستگاه ماشین اورژانش و ارائه تمهیدات امنیتی در این دو روز خبرداد و گفت: اختصاص ۱۸ دستگاه اتوبوس برای جابجایی مردم، انسداد تمام مسیرهای فرعی برای پیشگیری از ترافیک، استقرار نیروی انتظامی برای حفظ امنیت مردم و پیشگیری از جرائم سرقت، استقرار چهار دستگاه جرثقیل برای جابجایی خودروهای دچار نقص فنی و بهسازی مسیرهای منتهی به آرامستان از جمله تمهیدات در آرامستان بهشت سکینه کرج است.
وی بیان کرد: استقرار بالگرد امدادی، تعدادی آمبولانس اورژانس و تیم‌های آتش نشانی کرج و کمالشهر از دیگر تمهیدات لازم در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در آرامستان بهشت سکینه (س) کرج است.
مدیر عامل سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج ادامه داد:  از شهروندان درخواست می‌شود که حتی‌المقدور قبل از عزیمت به آرامستان بهشت سکینه (س) از طریق اپلیکیشن های ترافیکی و یا شماره‌گیری کد دستوری #۱۵۳۰*۶۶۵۵* از آخرین وضعیت تردد و ترافیک محدوده اطلاع یابند.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین