تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰
plusresetminus
حزب الله: سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج از آغاز عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح بلوار موذن – جمهوری خبر داد.
۰
کد مطلب : ۳۰۶۶۴۵
آغاز عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیر همسطح بلوار موذن – جمهوری
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمدرضا ناصرخاکی  این خبر را اعلام کرد و با اشاره به اینکه یکی از مهمترین تقاطعات شهری در محور جمهوری اسلامی تقاطع بلوارموذن – بلوار جمهوری است، افزود: این محور درراستای شمالی با اتصال به بزرگراه شمالی شهر کرج درمحدوده پل B۳ نقش بسزایی در هدایت ترافیک شهری بر مبنای اصول فنی خواهد داشت.
این مسئول ضمن یادآوری این موضوع که وجود برخی از معارضات واقع در محدوده طرح، ایجاب می کرد تا با برنامه ریزی دقیق اقدامات اصولی به لحاظ ایجاد جبهه های متفاوت کاری ایجاد شود، خاطرنشان کرد: از دو ماه گذشته این مهم آغاز  شده و در حال حاضر محدوده پروژه برای انحراف ترافیک ورودی به تقاطع آماده است.
ناصرخاکی با تاکید بر اینکه عملاً با این اقدام آغازاحداث پل میسر شده و کلیه ارکان پروژه با جدیت، مکلف به انجام آن در بازه زمانی قید شده در قرارداد فی مابین کارفرما و پیمانکار هستند، اضافه کرد: به تناسب محدودیت های اجرایی ورعایت الزامات ترافیکی و ایمنی، بخش های مختلف پروژه برمبنای برنامه زمان بندی و مصوب، اجرایی و عملیاتی می شود.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین