تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲
plusresetminus
حزب الله: زلفی گل گفت: مغایرت‌های موجود در معدل قبول شدگان کنکور امسال توسط سازمان سنجش بررسی و تصمیم‌گیری نهایی در خصوص آنها به اطلاع مردم خواهد رسید.
۰
کد مطلب : ۳۰۶۶۰۳
مغایرت‌ معدل قبول شدگان کنکور در دست بررسی است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمد علی زلفی گل امروز دوشنبه ۲۲ اسفند در حاشیه مراسم معرفی رئیس جدید دانشگاه گنبدکاووس گفت: سازمان سنجش معدل دانشجویان جدید الورود را بررسی می‌کند و در صورتی که معدل اعلام شده توسط داوطلب با معدل ثبت شده در آموزش و پرورش مغایرت داشته باشد برای ادامه تحصیل فرد تصمیم گیری می‌شود.

او افزود: اگر ادامه تحصیل فرد حقی را از افراد بعدی ضایع نکند می‌تواند ادامه دهد در غیر این صورت وزارت علوم نمی‌تواند اقدامی برای فرد انجام دهد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: تلاش می‌کنیم سال آینده وزارت آموزش و پرورش اطلاعات داوطلبان را به موقع در اختیار ما قرار بدهد و از داوطلبان نیز می‌خواهیم معدل خود را دقیق اعلام کنند.

او همچنین درباره ایجاد رشته‌های جدید در دانشگاه‌ها گفت: از این پس برای ایجاد رشته‌های جدید طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در هر استان عمل می‌کنیم و رشته‌هایی که مشابه آن در دانشگاه‌ها وجود دارد دیگر ایجاد نخواهند شد.

وزیر علوم تاکید کرد: رشته‌های جدید دانشگاهی باید پاسخگوی سلیقه‌های مختلف مردم هر منطقه باشد.

در مراسم امروز دکتر ابوالفضل طهماسبی به عنوان رئیس جدید دانشگاه گنبد کاووس معرفی و از حجت الله جعفریان رئیس سابق قدردانی شد.
منبع: صدا و سیما
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین