تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱
plusresetminus
حزب الله:سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: همه در مورد پول استراماچونی حرف می‌زنند ولی نباید کادر فنی و بازیکنان فعلی تیم را فراموش کنید.
۰
کد مطلب : ۳۰۶۵۳۴
همه در مورد پول استراماچونی حرف می‌زنند/ بازیکنان ماشین فروختند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، ریکاردو ساپینتو شامگاه یکشنبه بعد از پیروزی خارج از خانه تیمش در برابر فولاد خوزستان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: ابتدا می‌خواهم بگویم من یک انسان و فرد بسیار خوب در کنارم به‌عنوان یک مترجم در کنارم دارم اما به خاطر اینکه در کنفرانس خبری هفته قبل (رسانه‌ها) صحبت‌های وی را درست متوجه نشدند، بنده جریمه شدم و به همین خاطر در نشست‌های خبری یک مترجم دیگر دارم.
 
وی ادامه داد: به خاطر موضوع و جریمه پیش آمده برای من، وی همچنان به‌عنوان مترجم در کنار من قرار دارد و در طول تمرینات، کنار زمین، جلسات و … کنارم است ولی در کنفرانس خبری شخص دیگری است. این شانس مجدد است تا اصحاب رسانه صحبت‌های بنده را درست‌تر متوجه شوند چون به خاطر حرفی که نزدم، جریمه شدم.
 
سرمربی استقلال اضافه کرد: نمی‌گویم تمام رسانه‌ها اما برخی از آنها با من و افرادی که در اطرافم هستند، رفتار جدی نداشتند. از حدود ۹-۸ ماه قبل که کارم را در ایران آغاز کردم، همیشه به اصحاب رسانه احترام گذاشتم، رفتار دوستانه‌ای داشتم و همیشه در دسترس بودم اما متأسفانه برخی از آنها رفتار متقابل نداشتند.
 
ساپینتو در مورد تیمش نیز گفت: تیم استقلال به همراه کادر فنی و بازیکنانش که هر روز با هم کار می‌کنیم، قهرمان و شجاع هستند.
 
وی با اشاره به اینکه استقلال تحت تأثیر یک سری مشکلات مالی سخت قرار دارد، بیان کرد: منتظر این سه هفته تعطیلی بودم که درباره یک مسئله صحبت کنم چرا در این سه هفته وقت هست که حرف‌هایم را بزنم. در دو ماه آینده مسابقات مهمی در لیگ برتر و جام حذفی داریم و لازم است که برخی موارد بسیار مهم حل شوند.
 
ساپینتو عنوان کرد: قصد ندارم کسی را به عنوان مقصر معرفی کنم ولی ماه هاست که شرایط بسیار سختی را تجربه می‌کنیم. مدتی است که همه در باشگاه استقلال در مورد استراماچونی و پولی که باید به او داده شود، صحبت می‌کنند ولی نباید پولی که باید به کادر فنی و بازیکنان فعلی تیم پرداخت شود را فراموش کنیم. من خودم ۱۲ بازی است که پاداش نگرفته‌ام ضمن اینکه بازیکنان تیم ما نیز مطالباتی دارند.
 
برخی بازیکنان ماشین فروختند
 
ساپینتو بیان کرد: ما نمی‌خواهیم گریه کنیم، به اینجا نیامده‌ایم که گریه کنیم و بگوییم این مشکلات را داریم. این واقعیتی است که در مورد آن صحبت می‌کنیم. بعضی بازیکنان به خاطر مخارج‌شان ماشین‌شان را فروختند. از طرفی تعهداتی که در قراردادشان بوده، باید انجام می‌شده تا بتوانند خانه و ماشین بخرند یا جایی سرمایه‌گذاری مالی انجام بدهند.
 
سرمربی استقلال اضافه کرد: امیدوارم بالاخره یک نفر این مسئله را برای تیم و مشکلاتی که داریم، برطرف کند؛ مانند منطقه ریکاوری و جکوزی که برای ریکاوری تیم لازم داریم. باشگاه بدنسازی می‌خواهیم. زمین تمرینی داریم که شرایط خیلی خوبی ندارد. این درست است که باید همیشه برای بهتر شدن بجنگیم و بجنگیم ولی مسئله‌ای نیست. من با فشار زندگی می‌کنم و دوست دارم در فشار زندگی کنم اما همه باید کمک کنند تا بالاخره مشکلات تیم ما برطرف شود.
 
وی تصریح کرد: تیم و بازیکنان بسیار خوب و فوق‌العاده‌ای داریم. من عاشق استقلال هستم. عاشق هدایت این تیم هستم اما امیدوارم حمایت از ما بیشتر شود. امیدوارم راه حلی برای برطرف شدن مشکلات ما پیدا شود.
 
حمایت هواداران
 
سرمربی استقلال تهران تاکید کرد: ما الان بزرگترین حمایتی که در کنار تیم داریم، هواداران فوق‌العاده و بسیار عالی استقلال هستند که شرایط خوبی برای تیم به وجود آوردند. شاید بسیاری از آنها پول کافی برای پشتیبانی از تیم ندارند و مشکلات مالی در زندگی آنها هست ولی همیشه به طور عالی در کنار تیم بودند و من از همه آنها تشکر می‌کنم.
 
وی، درباره مسابقات راحت‌تر سپاهان نسبت به استقلال و پرسپولیس در هفته‌های پایانی لیگ برتر برای رسیدن به قهرمانی اظهار کرد: ما بازی به بازی صحبت می‌کنیم. در فوتبال هر تیمی می‌تواند دیگر تیم را ببرد. بازی‌ها تمام نشده، یک جنگ بزرگ بین سه تیم بالانشین تا پایان لیگ ادامه دارد. با احترام به سایر تیم‌ها، این نظر من است و نمی‌خواهم سوءتفاهم به وجود بیاید.
 
سرمربی استقلال در خصوص عملکرد فولاد گفت: تیم خوب و جنگنده‌ای با بازیکنان با کیفیت بودند. مسابقه امروز را خیلی دوست داشتم چون هر دو تیم با شور و هیجان خاص خودشان به دنبال جنگیدن و برد بودند. ما بهتر بودیم و نمایش بهتری ارائه دادیم، اما به تیم فولاد هم علاقه دارم چراکه بازیکنان و هواداران خوبی دارند و این، زیبایی بازی امروز بود.
 
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین