تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴
plusresetminus
حزب الله: پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید این تیم در لیگ برتر فوتبال ایران شانس قهرمانی دارد.
۰
کد مطلب : ۳۰۶۵۲۹
اکبرپور: استقلال شانس قهرمانی دارد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علیرضا اکبرپور  درباره پیروزی ۲ بر صفر استقلال برابر فولاد در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد: بازی خوبی را شاهد بودیم و استقلال هم تهاجمی بازی کرد و سعی داشت از همان ابتدا به گل برسد. استقلال در این بازی بدون کار اضافه فوتبال رو به جلو از خود به نمایش گذاشت تا هواداران لذت ببرند. این تیم در طول بازی با برنامه‌هایی که آقای ساپینتو در نظر گرفته بود سعی داشت فرصت گلزنی ایجاد کند و به گل برسد که فکر می‌کنم در این کار موفق بود.
وی افزود: بازی‌ها تمام نشده و این لیگ ادامه دارد و استقلال هنوز شانس قهرمانی دارد. این تیم اگر می‌خواهد قهرمان شود باید بازی‌های پیش روی خود را با پیروزی پشت سر بگذارد و ناامید نباشد. اگر استقلال بازی‌های پیش روی خود را ببرد، مطمئنا تیم‌هایی مثل سپاهان امتیاز از دست می‌دهند و این فرصت برای استقلال ایجاد می‌شود که قهرمان شود. در چند بازی فوتبالی از استقلال دیدم که خوب و شناور بود و چنین فوتبالی از تیم‌های دیگر به هیچ عنوان ندیدم. فعلا استقلال و تراکتور فوتبال شناوری بازی می‌کنند و تماشاگران از این بازی‌ها لذت می‌برند.
وی درباره عملکرد ساپینتو در استقلال هم گفت: مربی‌ای که تیم ما در کورس قهرمانی نگه داشته حتما عملکرد رضایت بخشی داشته است. ساپینتو هم فنی و هم مدیریتی کارش را بلد است و تیم را از نظر روحی و روانی آماده کرده است. متاسفانه می‌خواستند جوی علیه استقلال ایجاد کنند اما بازیکنان هم دل و هم قسم شدند تا با تمام وجود بازی کنند. هر کسی در زمین است چه یک دقیقه چه ۹۰ دقیقه با تمام وجود بازی می‌کند.
او در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره گلزنی یامگا هم گفت: او از زمانی که به استقلال آمده نشان داده بازیکن فوق‌العاده‌ای است و در دو، سه پست می‌تواند بازی کند. وقتی یامگا در ترکیب تیم است گاهی می‌تواند شرایط بازی را تغییر دهد. او بازیکنی چند پسته و توانمند است.
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره پرتاب اشیا از سوی هواداران فولاد گفت: واقعا جای تاسف دارد که تماشاگران در طول بازی اشیا داخل زمین پرداخت می‌کردند. فرهنگ هواداری ما این نیست. فوتبال استقلال و فولاد را در خیلی‌ جاها می‌بینند و این درست نیست که در طول بازی به داخل زمین اشیا پرتاب شود.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین