تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵
plusresetminus
حزب الله: رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج گفت: طراحی و مطالعه پروژه بهسازی ورودی‌ها و خروجی‌های شهر که در کمیسیون عمران نیز مطرح شد، صورت گرفته و در اداره کل راهداری و شورای ترافیک در حال بررسی است.
۰
کد مطلب : ۳۰۴۰۸۵
اداره کل راهداری استان مسئول ورودی و خروجی‌های شهر است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، علیرضا رحیمی محمودآبادی در جلسه کمیسیون تلفیق در خصوص بررسی بودجه شهرداری اظهار داشت:  اصلاح ورودی‌ها، نماسازی و زیباسازی حاشیه بزرگراه، طراحی و نصب نمادهای شهری و ساماندهی مسیر جزء موضوعاتی است که ظرف یک ماه گذشته در کمیسیون عمران و حمل و نقل مطرح و به بحث گذاشته شد و هم اکنون طرح در حال نهایی شدن است که البته همکاری اداره کل راهداری را می‌خواهد.
نائب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه این پروژه هم رویکرد عمرانی و هم خدمات شهری دارد افزود: با اینکه این امر وظیفه شهرداری نیست و مسئولیت ورودی و خروجی‌ها و بهسازی حاشیه اتوبان بعهده اداره کل راهداری استان است اما مدیریت شهری نسبت به مطالعه آن اقدام کرده و در کمیسیون مقرر شد، اداره کل راهداری نیز بخشی از کار این پروژه را بر عهده گیرد.
علیرضا رحیمی در پایان یادآور شد: به عنوان نماینده شهروندان عزیز در پارلمان شهری در صورت کم کاری، دستگاه‌های متولی در این پروژه را نام خواهم برد.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین