تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲
plusresetminus
حزب الله: سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری کرج ضمن اشاره به بارش برف و آماده باش نیروهای خدمات شهری شهرداری کرج از شهروندان خواست تا در روزهای برفی از تردد غیر ضروری خودداری کنند.
۰
کد مطلب : ۳۰۴۰۸۲
شهروندان در روزهای برفی از تردد غیر ضروری خودداری کنند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،عباس کمالی روستا با بیان اینکه، تلاش مجموعه مدیریت شهری، تسهیل در رفاه حال شهروندان است، گفت: جهت ارائه خدمت شهرداری و ضرورت تردد ماشین آلات و تجهیزات زمستانی این دستگاه برای برف روبی و باز بودن مسیرهای عبور و مرور در معابر اصلی و فرعی سطح شهر، نیازمند همکاری شهروندان هستیم.
وی عنوان کرد: ترددهای غیر ضروری موجب ایجاد ترافیک و مانع از تردد ماشین آلات زمستانی و برف روبی همچنین افزایش آمار تصادفات می‌شود، بر همین اساس ضروری است تا شهروندان ترددهای غیر ضروری خود را به روزهای دیگر موکول کنند.
وی با اشاره به اینکه در پی بارش برف در شهر کرج تمام تجهیزات و نیروی انسانی مورد نیاز برای ارایه خدمات آماده‌سازی شده است، گفت: باتوجه به بارش برف و احتمال یخ زدگی معابر، تجهیزات لازم مانند دستگاه‌های برف روب، نمک و شن آماده است و در حال حاضر هشت دستگاه خودروی نمک‌پاش در سطح شهر به صورت آماده باش قرار دارند.
وی با تأکید بر اینکه در صورت ادامه دار بودن بارش برف یا یخ زدگی، این معاونت اقدامات لازم را برای سهولت تردد شهروندان به عمل خواهد آورد، افزود: در راستای این مهم، در هر منطقه ۴ کامیون ماسه و نمک به صورت دستی و دو گریدر فعال است.
این مسول اضافه کرد: هم‌زمان با آغاز بارندگی‌ها، عوامل خدمات شهری در مناطق ۱۰‌گانه با استفاده از تجهیزات در نقاط آبگیر، حساس و پرتردد به‌صورت آماده‌باش حضور دارند.
کمالی روستا افزود: پیش‌از این نیز اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری ازآب‌گرفتگی و آب ماندگی‌های احتمالی شامل لایروبی مستمر انهار روباز و روبسته برای هدایت آب‌های سطحی و حذف زوائد فیزیکی بستر مسیل‌ها صورت گرفته است.
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری کرج با اشاره به اینکه تمامی معابر اصلی و فرعی مناطق به منظور اجرای عملیات یخ‌زدایی و برف‌روبی به مخازن ماسه و نمک تجهیز شده و این امکانات در اختیار شهروندان قرار گرفته است، به‌احتمال وقوع بارش‌های جدید در شهر اشاره و عنوان کرد: تعدادی ماشین‌آلات زمستانی از جمله لودر و گریدر نیز آماده و در اختیار واحد خدمات شهری مناطق قرار گرفته تا در زمان مناسب از این تجهیزات بهره‌برداری کنند.
این مسئول گفت: با شناسایی نقاط حساس و بحرانی در سطح مناطق و تعبیه مخازن ویژه نمک و ماسه و نظارت و کنترل دقیق بر برف‌روبی، از بروز هرگونه یخبندان و حوادث ناگوار برای شهروندان جلوگیری به‌عمل‌آمده است.
سرپرست معاونت خدمات شهری گفت: از شهروندان تقاضا داریم در صورت مشاهده حادثه در زمان بارش برف، مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۳۷ به شهرداری اعلام کنند تا خدمات‌رسانی مورد نیاز با هماهنگی حوزه معاونت اجرایی شهرداری صورت پذیرد.
کمالی روستا خاطرنشان کرد: تمامی عوامل و نیروهای معاونت خدمات شهری تا پایان این وضعیت در آماده باش کامل قرار دارند تا از بروز هر نوع حوادث پیش‌بینی نشده پیشگیری کند و جهت رفع مشکلات ناشی از بارش برف اقدامات لازم را انجام دهند.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین