تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶
plusresetminus
حزب الله: رسانه‌های خبری اعلام کردند که کارکنان فرودگاه «بن گوریون» تل‌آویو دست به اعتصاب زده‌اند.
۰
کد مطلب : ۳۰۴۰۵۸
اعتصاب کارکنان فرودگاه «بن گوریون» در سرزمین اشغالی
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،کارکنان فرودگاه «بن گوریون»  تل آویو روز چهارشنبه در اعتراض به عمل نکردن فرودگاه به تعهدات خود طبق قراردادهای منعقد شده با آنها اعتصاب خود را اعلام کردند.
 رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که کارکنان فرودگاه بن گوریون ثبت پروازهای ورودی به این فرودگاه را متوقف کردند که  این موضوع منجر به اختلال در زمان مقرر بسیاری از پروازها و تشکیل صف‌های طولانی مقابل باجه‌های ورودی و خروجی شد.
 روزنامه « تایمز اسرائیل» نوشت: کارمندان فرودگاه بن گوریون  از شرایط کاری خود راضی نیستند، زیرا دستمزد آنها از زمان شیوع  ویروس کرونا  در ابتدای سال 2020 کاهش یافته است.
بر اساس گزارش روزنامه مذکور،باوجود  اعلام انجمن کارکنان این فرودگاه مبنی بر توقف اعتصاب در ساعت 14 به وقت تل آویو، اما انتظار می‌رود که در زمان پروازهای ورودی و خروجی اختلال ایجاد شود.

 این درحالی است که اخیرا بیش از 130 شرکت فناوری پیشرفته (های تک) در اراضی اشغالی در اعتراض به تصمیم نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای انجام اصلاحات در دستگاه قضایی اعلام کرده بودند که  اعتصاب  خواهند کرد و دست از کار می‌کشند.
از زمان  نخست وزیری بنیامین نتانیاهو در اواخر ماه دسامبر گذشته،  اعتراضات به سیاست‌های کابینه  وی افزایش یافته است.
رسانه‌های فلسطینی هم به نقل از کارشناسان امور رژیم صهیونیستی خبر دادند، سیاستمداران اسرائیلی این روزها به شدت از فروپاشی رژیم شان و آغاز جنگ داخلی در وحشت هستند، در حالی که اختلافات شدید بین احزاب حاکم و مخالف که بازتاب آن مستقیما در خیابان‌ها قابل مشاهده است، بر آتش این نگرانی افزوده است.
به گفته این کارشناسان، آنچه که از اعتراضات گسترده روزهای گذشته علیه کابینه نتانیاهو ومخالفت گسترده با تصمیماتش در رابطه قوه قضائیه این رژیم شاهد آن هستیم، بیانگر آن است که اختلافات داخلی در اسرائیل به نقطه غیر قابل بازگشت رسیده و رژیم صهیونیستی وارد تونل تاریکی شده است که خروج از آن بسیار سخت و دشوار خواهد بود.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین