تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸
plusresetminus
حزب الله: پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد: سپاهان رقیب اصلی پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی است.
۰
کد مطلب : ۳۰۴۰۴۹
استقلال نه، سپاهان رقیب پرسپولیس برای قهرمانی است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،حسن خان محمدی، بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره برتری ۲ بر یک پرسپولیس مقابل نفت آبادان در هفته نوزدهم لیگ برتر، اظهار کرد: بازی خوبی بود. فکر می کنم پرسپولیس با شیخ دیاباته در خط حمله خیلی خوب کار کرد و به گل رسید. پرسپولیس مخصوصا در نیمه دوم عملکرد خیلی خوبی داشت و وقتی به گل برتری رسید بازی را خوب حفظ کرد. نفت هم الحق و الانصاف خوب بازی کرد و نمایش خوبی داشت.
پیشکسوت پرسپولیس، درباره عملکرد خوب شیخ دیاباته گفت: دیاباته درگیر مصدومیت بود اما از اول بازی کرد و در جای‌گیری‌ها و ضربه‌های سر نسبت به قبل تفاوت داشت. او نسبت به روزهای قبل از نظر هماهنگی و شرایط بدنی وضعیت خیلی بهتری داشت.
وی درباره هماهنگی خوب مهاجمان پرسپولیس گفت: آمدن عیسی آل کثیر و شرایط خوب شیخ دیاباته خیلی به گلزنی تیم کمک کرد. در هفته های آینده شرایط خط حمله پرسپولیس بهتر هم خواهد شد و فکر می‌کنم رفته رفته خیلی بهتر هم عمل کنند.
او درباره رقابت برای رسیدن به صدر جدول اظهار کرد: به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در رده دوم هستیم. سپاهان تیم هجومی دارد و به خاطر گل بیشتر در صدر قرار دارد. اگر پرسپولیس وضعیت گلزنی‌اش بهتر شود شرایط به نفع پرسپولیس تغییر خواهد کرد. سپاهان رقیب سرسختی برای پرسپولیس تا روزهای آخر لیگ برای کسب عنوان قهرمانی خواهد بود.
خان محمدی درباره رقابت با استقلال برای کسب عنوان قهرمانی نیز گفت: استقلال رقیب پرسپولیس نیست. رقیب پرسپولیس، سپاهان است. وقتی مربی استقلال کنار زمین آرامش ندارد رفته رفته شرایط را برای استقلال سخت‌تر می‌کند اما سپاهان خیلی خوب کار می کند و فکر می کنم تا هفته‌های پایانی رقابت پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی با سپاهان خواهد بود.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین