تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰
plusresetminus
حزب الله:خزانه دار شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه اختلاف افکنی میان کارکنان کارمندی و کارگری زیبنده شهرداری کرج نیست، گفت: زمزمه‌هایی مبنی بر مخالفت شورای شهر با همسان‌سازی حقوق کارکنان به گوش می‌رسد که کاملاً خلاف واقع است.
۰
کد مطلب : ۳۰۴۰۴۱
اختلاف افکنی میان کارکنان کارمندی و کارگری زیبنده شهرداری نیست
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی ذبیحی در نطق پیش از دستور نود و چهارمین جلسه رسمی شورای شهر خطاب به شهردار اظهار داشت: در تباصر بودجه ۱۴۰۱ مبلغ ۶۴ میلیارد ریال برای همسان‌سازی حقوق کارکنان پیش‌بینی شده است که پیشنهاد می‌شود اقدامات صورت گرفته در این خصوص به کمیته منابع انسانی ارسال شود.
خزانه دار شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: حدود ۴۰ روز تا پایان سال باقی مانده است که بهتر است فشار پرداخت‌ها به پایان سال موکول نشود.
ذبیحی بیان کرد: امروز از همکارانی که اکثراً از قشر متوسط جامعه می‌باشند زمزمه‌هایی مبنی بر مخالفت شورای اسلامی با همسان‌سازی حقوق کارکنان به گوش می‌رسد که کاملاً خلاف واقع بوده و اعضای شورای اسلامی شهر کرج هیچگونه مخالفتی در پرداخت‌ها نداشته و ندارند.
عضو شورای اسلامی شهر کرج به تعیین و تکلیف نظام همسان‌سازی کارکنان اشاره و اذعان کرد: شهرداری کرج موظف است نسبت به بندهای تباصر بودجه بویژه نظام همسان‌سازی حقوق کارکنان فارغ از نوع قرارداد اقدام و نتیجه اقدامات را تا پایان بهمن ماه ۱۴۰۱ به شورای اسلامی شهرکرج ارسال کند.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین