تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹
plusresetminus
حزب الله: رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج گفت: متأسفانه مدیریت شهری در خصوص رفاهیات پرسنل، تعادل در پرداختی کارکنان، عدالت توزیعی، تبدیل وضعیت‌ها و... درست عمل نکرده و نقدهایی به عملکرد در این حوزه وارد است.
۰
کد مطلب : ۳۰۴۰۴۰
مدیریت شهری انگیزه کارکنان را با تأمین رفاهیات افزایش دهد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، علیرضا رحیمی محمودآبادی در نطق پیش از دستور نود و چهارمین جلسه رسمی شورای سهر ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به تذکر سال گذشته اشاره و اظهارداشت: در آذر ماه سال۱۴۰۰ طی نطقی موضوعات و پیشنهاداتی در قالب رفاهیات پرسنل مدیریت شهری کرج عنوان شد که متأسفانه تاکنون اقدام جدی از سوی مدیریت شهری انجام نشده است.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل اذعان کرد: مقرر شده بود باغ محمدشهر مثل سایر ادارات تبدیل به مرکز تفریحی رفاهی ویژه پرسنل در شهر شود در این راستا هیچ اقدام رفاهی انجام نشده درخواست می‌شود هر چه سریعتر در اختیار کارکنان مجموعه مدیریت شهرداری قرار گیرد.
نایب رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی افزود: تالار و رستوران برکت در منطقه ۲ شهرداری کرج تحت مالکیت مدیریت شهری و دارای تجهیزات کاملی است و با اندکی مدیریت و بهسازی می‌توان آن را برای استفاده پرسنل محیا کرد، همچنین می‌توان با صدور کارت رفاهی برای کارکنان از رستوران‌های سطح شهر نیز استفاده کنند.
رحیمی به مرکز اقامتی و رفاهی شهرداری در مشهد مقدس اشاره و یادآور شد: مجموعه ۱۶واحدی مشهد مقدس برای یازده هزار پرسنل شهرداری با خانواده بسیار کم است و درشان پرسنل عزیز نمی‌باشد مذاکره و پیگیری شود تا مجموعه جدیدی در شهر مشهد برای ارائه خدمات بهتر به کارکنان ساخته شود همچنین توسعه مجموعه ۵۴ واحدی میلاد در شمال و ساخت مجموعه اقامتی و رفاهی در استان اردبیل و کیش نیز اقدام شایسته‌ای برای پرسنل عزیز است.
وی خطاب به شهردار خاطرنشان کرد: آقای شهردار کارکنان مجموعه مدیریت شهری در بحث رفاهیات مظلوم واقع شده‌اند و از داشتن تعاونی مسکن فعال محروم هستند.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین