تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴
plusresetminus
حزب الله:هفته ماقبل پایانی لیگ برتر فوتسال در حالی پیگیری می‌شود که ممکن است سرنوشت قهرمان و دومین تیم سقوط کننده در بازی‌های روز پنج‌شنبه مشخص شود.
۰
کد مطلب : ۳۰۴۰۳۴
تعیین سرنوشت قهرمان در تبریز/ قهرمانی مس سونگون در گرو یک امتیاز
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال ایران در حالی امروز(پنج‌شنبه) با ۷ دیدار در شهرهای مختلف برگزار می‌شود که سرنوشت لیگ این فصل در تبریز رقم خواهد خورد. مس سونگون در حساس‌ترین بازی فصل میزبان گیتی‌پسند اصفهان خواهد بود. تیم اصفهانی در رده دوم قرار دارد و ۶ امتیاز با مس سونگون صدرنشین فاصله دارد. مس سونگون در صورت گرفتن امتیاز در این بازی خانگی، یک هفته زودتر قهرمان لیگ برتر فوتسال خواهد شد.
در سوی دیگر، شاگردان محمد کشاورز در گیتی‌پسند اگر بتوانند قوی‌ترین تیم این فصل لیگ فوتسال را در خانه‌اش شکست دهند، هم سرنوشت قهرمانی را به هفته آخر می‌کشند و هم شانس قهرمانی خود را افزایش خواهند داد. مهدی جاوید با وجود دعوت نشدن به تیم ملی به دلیل سن زیادش (به گفته سرمربی تیم ملی) با ۳۴ گل، آقای گل فعلی لیگ فوتسال است و ۱۱ گل بیش‌تر از نفر دوم زده است. علی مروتی، ستاره این فصل گیتی‌پسند با ۲۳ گل در رده دوم است و بهروز عظیمی از مقاومت البرز با ۲۱ گل در رده سوم قرار دارد.
در دیگر دیدار مهم هفته، تیم‌های رده سیزدهمی و دوازدهمی لیگ یعنی مقاومت البرز و آناصنعت پاسارگاد قم در کرج به مصاف هم می‌روند. مقاومت با ۱۸ امتیاز در رده سیزدهم است و ۴ امتیاز با آناصنعت فاصله دارد و در صورت پیروز نشدن در این دیدار خانگی به دسته اول سقوط خواهد کرد.
برنامه کامل بازی‌های هفته بیست و پنجم به شرح زیر است:
مس سونگون - گیتی‌پسند اصفهان
رکن‌آذر خاورمیانه - سن‌ایچ ساوه
قند کاترین آمل - فرش‌آرا مشهد
صنایع پشتیبان - فولاد زرند ایرانیان
سفیر گفتمان - کراپ الوند
مقاومت البرز - آناصنعت پاسارگاد قم
انتهای پیام
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین