تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۵
plusresetminus
حزب الله:بیوک علیمرادلو، مدیرعامل گروه بهمن از آمادگی این گروه برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، تجاری و شهری خبر داده است...
۰
کد مطلب : ۳۰۳۹۹۷
جلیل هاشمی: اسنا نیاز به اتوبوس 18متری دوکابین را برطرف می‌کند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،بیوک علیمرادلو، مدیرعامل گروه بهمن از آمادگی این گروه برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، تجاری و شهری خبر داده است. در همین راستا گروه بهمن، حسین خضری مدیرعامل بهمن دیزل و مهرداد حق‌بر مدیرعامل سیبا موتور از ظرفیت‌های این تجاری سازان در نوسازی ناوگان تجاری گفته‌اند. به تازگی نیز جلیل هاشمی مدیرعامل شرکت اتوبوس سازی اسنا – از شرکت‌های تابعه گروه بهمن- از امضا موافقتنامه ساخت 2هزار دستگاه اتوبوس شهری با شهرداری تهران خبر داد، به گفته جلیل هاشمی این اتوبوس‌ها 12 متری و 18 متری خواهند بود که قابلیت خدمت رسانی در خطوط ویژهBRT و معابر عمومی شهر تهران را خواهند داشت.

اتوبوس‌های این موافقتنامه طی دو سال تحویل می‌شوند.هاشمی درباره تلاش‌های فنی این شرکت به منظور کاهش آلودگی هوای تهران و سایر شهرهای ایران گفت: اتوبوس‌های 12 متری و 18 متری تولیدی اسنا استاندارد یورو 5EEV دارند و در مقایسه با اتوبوس‌هایی که اکنون در تهران تردد دارند، آلودگی به مراتب کمتری دارند.این مدیر گروه بهمن در ادامه تاکید کرد، چنانچه مراحل مقدماتی این توافق به تاخیر نیافتاد، شهروندان تهرانی تا نیمه 1402 اولین سری این محصولات را استفاده خواهند کرد.

جلیل هاشمی در ادامه یادآور شد: اتوبوس‌های شهری اسنا، امکانات رفاهی ارزشمندی برای راننده و مسافران خود دارد که اطمینان داریم، رضایتمندی شهروندان را در مقایسه با اتوبوس‌های فعلی به همراه دارد. وی در همین رابطه افزود: امیدواریم بتوانیم محصولی در شان مردم ایران و شهروندان تهرانی تولید کنیم تا هم رضایت شهروندان را جلب کرده باشیم و هم گرهی از گره‌های ترافیکی شهر باز شده باشد.

مدیرعامل اسنا در همین رابطه گفت: اتوبوس‌های دو کابین تولیدی اسنا، محصولاتی به روز و مدرن هستند. برای ساخت این محصول، نیازسنجی و مطالعات طولانی مدت انجام شده تا اشکالات و نواقص برطرف شود. وی در همین رابطه گفت: این اتوبوس‌های دوکابین با پنج در طراحی شده که از هر دو طرف باز می‌شوند. بنابراین در تمامی خطوط قابل استفاده هستند، در حالیکه این نقص در اتوبوس‌های فعلی وجود دارد. این مدیر گروه بهمن در ادامه یادآور شد: اتوبوس 18 متری یا دو کابین اسنا، مورد توجه مدیران شهری قرار گرفته است و در اخیرا نظر علیرضا زاکانی شهردار به همراه مهدی چمران، رئیس شورای شهر و جلال بهرامی معاون حمل و نقل شهرداری تهران از این محصول بازدید کردند و در جریان توانایی‌های فنی و امکانات رفاهی آن قرار گرفتند. مدیرعامل گروه بهمن: به دلیل برخی مسائل بوروکراتیک تعدادی از اتوبوس‌های ما در گمرک معطل مانده استبیوک علیمرادلو، مدیرعامل گروه بهمن نیز در خصوص توانایی این گروه بهمن در نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران گفت: بنگاه‌های صنعتی، وزارت صمت و شهرداری‌ها می‌توانند همراستا با یکدیگر گام بردارند.

وزارت صمت و شهرداری‌ها باید به خودروسازان فشار بیاورند تا تولید وسایل حمل و نقل عمومی افزایش پیدا کند آنها باید از خودروسازان بخواهند که تولید خود را افزایش دهند.وی در خصوص موانع افزایش تولید اتوبوس‌های شهری گفت: به دلیل وجود برخی مسائل بوروکراتیک تعدادی از اتوبوس‌های ما در گمرک معطل مانده است. این مشکلات تحویل اتوبوس‌ها را به تاخیر می‌اندازد.

مدیرعامل گروه بهمن یادآور شد: شان و منزلت مردم ایران، حمل و نقل عمومی با کیفیت است. ما در گروه بهمن، هرگز از استانداردهای کیفی خود کوتاه نمی‌‎آییم. علیمرادلو در همین رابطه افزود: در پروژه BRT مطالعات زیادی انجام و نیازمندی‌های شهر تهران در اتوبوس‌های دوکابین و حتی سه کابین شناسایی شده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین