تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲
plusresetminus
حزب الله: وزیر اقتصاد و امور دارایی اعلام کرد که جریمه بدهی افراد به بانک‌ها در صورت پرداخت اصل بدهی تا اول اسفند بخشوده می شود.
۰
کد مطلب : ۳۰۳۹۷۳
خاندوزی اعلام کرد: شرایط بخشودگی جریمه معوقات بانکی تا اول اسفند ماه
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، سید احسان خاندوزی در حاشیه جلسه هیئت دولت اظهار کرد: وزارت اقتصاد با همه مدیران بانک های دولتی هماهنگ کرد که بدهی های بانکی را ببخشند. در صورتیکه افرادی که بدهی به بانک و معوقات دارند اگر اصل بدهی خود را تا اول اسفند پرداخت کنند، تمام جرایم بانکی آنها بخشوده می شود.

وی ادامه داد: اختیار بخشودگی جرایم را خود هیات مدیره بانک ها بر عهده دارند اما ما برای تسهیل کار مردم و نداشتن نیاز به مکاتبه و نامه نگاری به تمام شعب بانک های دولتی این اختیار را دادیم تا بخشودگی جرایم را اعمال کنند.
وی ادامه داد: این طرح شامل بدهکاران ارزی نشده و فقط مربوط به بدهکاران ریالی است که تا پایان دی بدهی آنها به بانک‌ها قطعی شده باشد و بعد از آن شامل نمی‌شود.
وی درباره آخرین وضعیت واگذاری سهام صندوق‌های واگذاری به متولدین ۱۴۰۰ بیان کرد: دیروز در این ارتباط جلسه‌ای داشتیم. دولت در این زمینه مصوبه دارد و فقط لازم است که مشخص شود چه نوع سهامی به متولدین ۱۴۰۰ واگذار شود و نیازی به تخصیص بودجه ندارد. در همین هفته‌های آینده رئیس سازمان بورس نتیجه را اعلام خواهد کرد.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین