تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲
plusresetminus
حزب الله: شهردار کرج از تزریقِ یکصد میلیارد تومان به پروژه ملی کنارگذر شمالی از مهر ماه جاری تاکنون خبر داد.
۰
کد مطلب : ۳۰۳۴۱۸
تزریق ۱۰۰ میلیارد تومان به پروژه ملی کنارگذر شمالی
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، مهرداد کیانی در گفتگوی ویژه خبری شبکه استانی البرز این خبر را اعلام کرد و گفت: تحقق این مهم در سایهِ همدلی و همراهی موجود صورت پذیرفته که حرکت و جوشش خوبی را ایجاد خواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه در بودجهِ سال ۱۴۰۲ نیز اعتبار مناسبی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام پیش‌بینی شده است، اضافه کرد: بودجهِ ۱۴۰۲ شهرداری کرج در حدود ۴۰ درصد افزایش یافته که با تصویب شورای اسلامی شهر، نویدبخش اتفاقات بسیار خوبی در بخش‌های مختلف به ویژه تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی و تکمیل طرح‌های نیمه تمام است.
کیانی در ادامه به خریداری ۷۴ دستگاه تاکسی ون پس از حدود ۱۵ سال اشاره کرد و افزود: این مهم طی سال جاری و در جهت جبران عقب ماندگی‌ها صورت گرفته است.
شهردار کرج ضمن یادآوری حمایت‌های دولت مردمی سیزدهم اظهار داشت: همچنین در جهتِ تکریم شهروندان گرامی، اعتبارِ ویژه پنج هزار میلیارد ریالی برای خریداری اتوبوس‌های استاندارد و جدید تأمین و تخصیص یافته است که بخشی از آن‌ها وارد ناوگان حمل و نقل عمومی شده‌اند و مابقی آن‌ها نیز به مرور وارد چرخه خدمت‌رسانی خواهند شد.
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به راه‌اندازی مترو در کلانشهر کرج اشاره و بیان کرد: بعد از قریبِ ۲ دهه انتظار، راه‌اندازی آزمایشی مترو در دهه فجر اتفاقی مبارک و طلیعه‌ای برای بهره‌برداری کامل از فاز نخست قطار شهری به طول ۱۷ کیلومتر است.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین